Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I

1. Data: 2003-11-26 14:05:03

Temat: Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bq25vi$1dmc$1@news2.ipartners.pl...

(ciach)

Więcej Stirliza! :-))
To mnie abstrahuje od wątków.
Więcej!

Czy Ty nie dobierasz sygnaturek, pod... no, pod?
ett

1. Data: 2003-11-26 14:10:55

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Gdybyś nie miał powodów, to by Cię tu nie było

O qrka! :)))
To siem dowiedzial! aaaaaaaa! ;DDDD

> Prawo psychologii - lecz się sam :-)

O qrka! :))

> Nawet strachy banalne i błache, kierują działaniami,
> wystarczy je oswoić, by żyć.

I gorzala i w tym "oswajaniu" pomaga i w "zyciu" tez - jasne. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-26 14:15:20

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>
> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>

> Nie :).
> Przeczytaj moją odpowiedź przedchwilejszą dla Sławka.
> Sądzisz dalej, że jest ślepy? ;)
> Jeśli ktoś z uporem manijaka trzyma się swojego
> wcześniejszego zdania, choć powinien przejrzeć,
> temu ponownie mówię to samo. Tylko tyle i aż tyle.
> Sądzę, żę TY też ślepy nie jesteś :).
>
> E.

Nie uważasz Evo, że nadanie nazwy obserwowanemu zjawisku
społecznemu (tu: ślepota) -- to dopiero początek definiowania
WIEDZY o tym zjawisku, bowiem jeśli nie określi się przyczyn
"ślepoty" to wkrótce może się okazać, że WSZYSCY są ślepi
-- lecz (no niestety) nie będzie już komu tego stwierdzić. ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-11-26 14:20:01

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <eTaTa> miał rację <news:bq2bup$eu5$1@news.onet.pl>
ale:

> Więcej Stirliza! :-))
> To mnie abstrahuje od wątków.
> Więcej!

po wiec
to stir
li cu

> Czy Ty nie dobierasz sygnaturek, pod... no, pod?

tak, dobieram pod.
pod każdym postem.
;)

--
Prawda jest z każdej swej strony taka sama.

Seneka

1. Data: 2003-11-26 15:42:34

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"puciek2" <p...@o...pl> wrote in message
> Proponuję Maniu wybierz cytat, upewnij się czyj on jest,
> rozpocznij nowy wątek. Oczywiście jeśli masz na to ochotę.

Jestem ZA obiema recami ( i pomyslem, i osobnym watkiem!)
:)
Kaska

1. Data: 2003-11-26 15:43:50

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in message news:bq1o53

> ale udowodnij ze jestes pyzolem.

A spojrz na adres!:)
Kaska

1. Data: 2003-11-26 15:55:53

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in message
news:bq1oar$13i2> powiedz mi evo, jak to sie dzieje, ze każdego oponenta
> oskarżasz o slepotę, głupotę i zmanipulowanie?

Ja nie oskarzam kazdego oponenta o "slepote, glupte i zmanipulowanie", ale
pozwole sobie tutaj przytoczyc e-mail jaki wyslalam prywatnie do Slawka, bo
jakby nieco "w termacie":)
(Mala uwaga: list ten konczy sie stwierdzeniem iz nie uwazam za potrzebne
wrzucanie go na grupe. Moglyby wiec teraz sie wydawac,ze jestem
niekonsekwentna robiac to, ale uwazam,ze w tej chwili zaistniala sytuacja, w
ktorej ta wypowiedz moze wniesc cos istotnego. List przytaczam w calosci,
nawet z adresem, bo tak chyba bedzie najlepiej.

1. Data: 2003-11-26 16:02:36

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Pyzol> miał rację
<news:bq2ie9$1u7ske$2@ID-192479.news.uni-berlin.de> ale:

> A spojrz na adres!:)

ja sam niedawno byłem robakiem i jackiem b
wiec nie adres czyni pyzola ;)

chodzi mi o to
że niewinność trzeba udowodnić.
czyli wytłumaczyć dlaczego się nie jest słoniem.
zwłaszca wtedy jesli się głośno o czyms trąbi.

--
Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

Marek Aureliusz

1. Data: 2003-11-26 16:08:26

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in message

> wiec nie adres czyni pyzola ;)

Pozwole sobie napomknac ze jest to TWOJ problem nie moj:)

> chodzi mi o to
> że niewinność trzeba udowodnić.
> czyli wytłumaczyć dlaczego się nie jest słoniem.
> zwłaszca wtedy jesli się głośno o czyms trąbi.

Nie bardzo. Ogolnie w naszej kulturze panuje zasada, ze udowodnia sie wine,
a nie niewinnosc.

Kaska

1. Data: 2003-11-26 16:19:43

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca>
> [...]

> czego nauczyc- tez z pewnoscia pisalam. A tacy, na ogol slabi -
> mentalnie, intelektualnie i emocjonalnie - tez nie sa, prawda?

Interesujęce jest - jeśli możesz oczywiście zdradzić tę tajemnicę
- skęd wiesz lub kto Ci powiedział, że od jednego człowieka
możesz się czegoś nauczyć a od drugiego nie?
Po czym poznajesz takich ludzi?
Czego się możesz jeszcze nauczyć? Jakich technik??
PS. pytanie w temacie: "ślepota, głupota i zmanipulowanie"
\|/ re:

Szkiełkiem i okiem ponad obłokiem.
Potrzebuję materiałów z psychologii....
Prawo (też "autorskie"): 'mit czy rzeczywistość' ?
Czy mozna sie znalesc ?
Pocalunek - JAK wazny... ???