Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I

1. Data: 2003-11-26 16:25:47

Temat: Re: Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości
news:bq2iit$1mtu$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Pyzol> miał rację
> <news:bq2ie9$1u7ske$2@ID-192479.news.uni-berlin.de> ale:

> ja sam niedawno byłem robakiem i jackiem b
> wiec nie adres czyni pyzola ;)
>
> chodzi mi o to
> że niewinność trzeba udowodnić.
> czyli wytłumaczyć dlaczego się nie jest słoniem.
> zwłaszca wtedy jesli się głośno o czyms trąbi.

Nie, Trenerze, nie.
Niewinności nie trzeba udowadniać, choć przecież każdy z nas może być
omylny, ja też. Nie chodzi o fakty, te znamy.
Chodzi zawsze o to 'DLACZEGO?', a tego dalej nie wiem.

Nie o to chodzi, że byłeś tym czy tamtym "nickiem".
Chodzi o to, że reagowałeś, jakbyście byli i w jakim celu.

Jedyny sposób by poznać kogoś dobrze na newsach
to czytanie, czytanie, czytanie i myślenie, myślenie, myślenie ;)
O WCzuwaniu się nie zapominając.

A więc gdy coś Cię w czyimś ASCII "image" zaniepokoi
to trzeba wrócić (no niestety! ;)) do czasu wcześniejszego,
nawet do źródeł i początków i czytać i patrzeć
- CO ten ktoś mówił, w jakich sytuacjach, z kim rozmawiał
i pytać Siebie - 'dlaczego?'..

A jeśli chcesz na dodatek poznać inter_akcje,
to możesz to zrobić, tworząc sobie
Folder z wypowiedziami tych wybranych osób
i po_czytać od początku co do siebie i na swój temat mówiły.
No innej drogi nie ma! :) - trudno..

Ale niekoniecznie - w tym 'przypadku' ;), wystarczyło być tutaj Uważnie
na bieżąco - od połowy września, czyli gdzieś tak od wątku "Optymistycznie :)".

Zresztą - jeszcze można to zrobić - serwery przechowują jeszcze wiadomości
od tego momentu do dziś. Wybierz te kilka kontrowersyjnych "nicków",
skopiuj do jednego Folderu i czytaj po kolei ;).
A gdy coś 'nie gra', skocz do wątku.

[ta instrukcja też nie dla Ciebie, Trenerze ;), ale..
"> By się podobać, musisz pozwolić, by ludzie, którzy wiedzą mniej od ciebie,
> objaśniali ci rzeczy, o których wiesz więcej od nich" ;)]

No to by było na tyle. Na razie ;).
Jeszcze mam parę uwag gdzieniegdzie, poczekam jednak na stan 'alfa' ;)

E.

1. Data: 2003-11-26 18:18:42

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to możesz to zrobić, tworząc sobie
> Folder z wypowiedziami tych wybranych osób
> i po_czytać od początku co do siebie i na swój temat mówiły.

o rany, Evo, Ty tak serio?
o przeszukiwaniu tych wszystkich postów i newsów??
o tropieniu wybranych użytkowników?
ja bym tak nie mogła,
czułabym się trochę głupio
tak kogoś śledzić
;)
zresztą inna sprawa, że by mi się
po prostu nie chciało

;))

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-11-26 18:42:49

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl>
> Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>

> o rany, Evo, Ty tak serio?
> o przeszukiwaniu tych wszystkich postów i newsów??
> o tropieniu wybranych użytkowników?
> ja bym tak nie mogła,
> czułabym się trochę głupio
> tak kogoś śledzić
> ;)
> zresztą inna sprawa, że by mi się
> po prostu nie chciało
> ;))
> pozdrowienia
> Natalia

Zwróć uwagę Natalio :D
że Eva napisała:
"gdy coś Cię w czyimś ASCII "image" zaniepokoi"
Jeśli nic Cię ne zaniepokoiło aż tak by wgłębiać się
we wzajemne relacje pomiędzy nickowcami
TO NIE MA PO CO ZA BARDZO SIEM BABRAĆ. ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-11-26 20:33:56

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

Natalia:

> [...]
> Jeśli nic Cię ne zaniepokoiło aż tak by wgłębiać się
> we wzajemne relacje pomiędzy nickowcami
> TO NIE MA PO CO ZA BARDZO SIEM BABRAĆ. ;)))

Masz oczywiście rację - gdy zaniepokoi, gdy ma się ambicje badacza (jak Sławek ;)
oraz gdy to
dotyczy ciebie,
a w tym 'przypadku' dotyczy mnie bardzo głęboko.

E.

1. Data: 2003-11-26 20:50:36

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Natalia:

>>> Natalia

> Masz oczywiście rację - gdy zaniepokoi, gdy ma się ambicje
> badacza (jak Sławek ;) oraz gdy to dotyczy ciebie,
> a w tym 'przypadku' dotyczy mnie bardzo głęboko.
> E.

Myślisz, że nie wiem?? :)
Pamiętasz jak Cię kusiłem? hehe :-)
{jakaś wyspa Wisławy - czy cuś...}
\|/ re:

1. Data: 2003-11-26 20:56:51

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message

> Masz oczywiście rację - gdy zaniepokoi, gdy ma się ambicje badacza (jak
Sławek ;)

Eva, Slawek po uznaniu,ze ja odezwalam sie, byle przyjsc tobie z odsiecza,
postanowil zrobic to samo - dla Alla.

To jest az takie proste. Naprawde.

Miasl napisac cos o Allu, ale cos zwleka. Wrzuce na rybke - bedzie to
upominanie z pochwalaniem,. takie aby z calosci All wyszedl na cud i mniod.
No, ale nic. Poczekamy, zobaczymy.

Kaska

1. Data: 2003-11-26 21:14:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
> Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>

> Myślisz, że nie wiem?? :)
> Pamiętasz jak Cię kusiłem? hehe :-)
> {jakaś wyspa Wisławy - czy cuś...}
> \|/ re:

a pamiętasz Blackout? :)

Wyspa
T.Nalepa-B.Loebl

Wierz mi, wierz, ta wyspa jest.
To gdzieś tu, gdzieś blisko już.
Uwierz w to i pomóż mi,
pomóż ją odnaleźć.

Tam już rąk nie zranisz swych,
napalm tam nie zakwita krwią,
ani też na wyspie tej
nikt nie sadzi drzew kolczastych, drutów.

Tam noce spokojne, tam tylko spadają race gwiazd,
na szczęście to, trzeba wierzyć im.
Tam dni są słoneczne, tam łąki zielone, chłopcy z nich
rwą kwiaty swym ukochanym.
Musisz uwierzyć mi, że jest
taka wyspa pod skrzydłami ptaków,
gdzie dziecko bez trwogi spogląda w gęstwinę białych chmur,
bo wie, że z nich tylko deszcz.

Wierz mi, wierz, ta wyspa jest
i nasz tam będzie domu dach,
nasze drzwi do których
nikt nocą nie zapuka.

Wierz mi, wierz, ta wyspa jest
póki ty jesteś ze mną tu.
Może brzeg nad Wisłą jej,
może jest nią właśnie twa ojczyzna.

Gdzie noce spokojne, tam tylko spadają race gwiazd,
na szczęście to, trzeba wierzyć im.
Gdzie dni są słoneczne, gdzie łąki zielone, chłopcy z nich
rwą kwiaty swym ukochanym.
Musisz uwierzyć mi, że jest
taka wyspa pośród morza ognia,

1. Data: 2003-11-26 21:19:28

Od: "- . j a c e k b. -" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> a pamiętasz Blackout? :)

Czy ty znowu sam do siebie gadasz?

1. Data: 2003-11-26 21:27:59

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, że nie wiem?? :)
> Pamiętasz jak Cię kusiłem? hehe :-)
> {jakaś wyspa Wisławy - czy cuś...}
> \|/ re:

Nie, nie pamiętam żebyś mnie kusił,
chyba robiłeś to nieudolnie :>>
a może się nie poznałam?

Pamiętam tylko, że po zacytowaniu przeze mnie
"Utopii" Wisławy Szymborskiej,
dostawiłeś pod nim 18 krzyżykow, takich samych jak
moje 18 krzyżyków z dnia poprzedniego, z prywatnego
listu do Alfreda.

Tyle Twojego "kuszenia", no niestety.

E.

1. Data: 2003-11-26 21:50:24

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>
> [...]

> "Utopii" Wisławy Szymborskiej,
> dostawiłeś pod nim 18 krzyżykow, takich samych jak
> moje 18 krzyżyków z dnia poprzedniego, z prywatnego

Hehe :) A to??

+++++++początek

no cóż,,, próżnię wypełni magia
"próżnia nie istnieje" [ksRobak] ;)

Wisława Szymborska
UTOPIA

Wyspa, na której wszystko się wyjaśnia
Tu można stanąć na gruncie dowodów
Nie ma dróg innych oprócz drogi dojścia
Krzaki aż uginają się od odpowiedzi
Rośnie tu drzewo Słusznego Domysłu o rozwikłanych odwiecznie gałęziach

Olśniewająco proste drzewo Zrozumienia
przy źródle, co się zwie Ach Więc To Tak

Im dalej w las, tym szerzej się otwiera Dolina Oczywistosci
Jeśli jakieś zwątpienie, to wiatr je rozwiewa
Echo bez wywołania głos zabiera i wyjaśnia ochoczo tajemnice światów...

W prawo jaskinia, w której leży Sens
W lewo jezioro Głębokiego Przekonania
Z dna odrywa się Prawda i lekko na wierzch wypływa
Góruje nad doliną Pewność Niewzruszona
Ze szczytu jej roztacza się Istota Rzeczy

Mimo powabów wyspa jest bezludna,
a widoczne po brzegach drobne ślady stóp bez wyjątku zwrócone są
w kierunku morza

Jak gdyby tylko odchodzono stąd i bezpowrotnie zanurzano się w topieli

W życiu nie do pojęcia

* * * * * * * * * * * *

jesteś ciekawa? Ewo? kuszę Cię (hehehe), chodź ;))
wiesz czyje to ślady? (pomyśl) - błazna? tri-stera?
zerwij to jabłko... :o)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

+++++++koniec

\|/ re:

Szkiełkiem i okiem ponad obłokiem.
Potrzebuję materiałów z psychologii....
Prawo (też "autorskie"): 'mit czy rzeczywistość' ?
Czy mozna sie znalesc ?
Pocalunek - JAK wazny... ???