Wygram/przegram wybory

następny post »
From: "Piotr M" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Wygram/przegram wybory
Date: Thu, 08 Dec 2011 02:48:13 +0100

Witam Wszystkich Szanownych.

Właściwie nie wiem, czy to nie jest czasem OT. Bo chciałbym zastanowić
się, nad tematem wyborów, z pozycji kandydata.

Dlaczego tak szeroko, powszechnie i już właściwie jako norma (cholera),
mówi się o jakiś sytuacjach, poczynaniach, w kontekście wyborów?

Ktoś czegoś nie zrobi, bo czekają wybory. Nie zrobi jakiegoś ruchu, bo
czekają wybory. Czegoś nie powie, bo czekają wybory.

Czy to nie jest głupawka jakąś? rozumiem, kandydat będzie miał wpływ na
rzeczywistość. To jest ważne. Dla nas ważne.

Ale dlaczego jego poczynania są fałszem aby zdobyć władzę? Są fałszem
przecież. Bo robi przecież wszystko, aby te wybory wygrać. Dlaczego
wierzymy w te sztuczki, manipulacje i obłudę?

Najbardziej dotyczy to ludzi którzy sa u władzy politycznej i czekają ich
wybory.
Ich mam na myśli.

Może to ktoś wytłumaczyć? Bo dla mnie jest to zidjociały świat.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."