Wyksztalcenie a powodzenie u kobiet

1. Data: 2003-01-17 21:42:23

Temat: Re: Wyksztalcenie a powodzenie u kobiet
Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joker" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b09nve$lpf$2@news.onet.pl...

> ktos kto ocenia czy klasyfikuje ludzi na podstawie wyksztalcenia (tudziez
> stanu majatkowego, pochodzenia etc. etc.) nie zasluguje na powazne
> traktowanie

Nic dodać nic ująć :-)
Elle.

1. Data: 2003-01-17 22:27:10

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Myśle, że powinieneś pogadać o tym z jej matką :)))))) Sądze że ona będzie
> wiedziała to lepiej od Twojej dziewczyny :)

Ha, to jest jedna z bardziej trafionych odpowiedzi :P Pozniej uslyszalem od
niej, ze nie chcialaby przedstwiac rodzicom chlopaka, o ktorym musialaby
powiedziec, ze np. nie udaloby mu sie skonczyc jakiejs szkoly czy zdac na
studia. A jeszcze pozniej uslyszalem gorace przeprosiny za to wszystko.
Paranoja czy parodia? ;)
Dawid

1. Data: 2003-01-17 22:37:22

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos kto ocenia czy klasyfikuje ludzi na podstawie wyksztalcenia (tudziez
> stanu majatkowego, pochodzenia etc. etc.) nie zasluguje na powazne
> traktowanie

Nie zgadzam sie z Toba. (no moze nie tak calkiem jestem na nie, ale...).
Jak to obok napisal Enni: "Wiesz, jakieś kryteria trzeba przyjąć ;-)",
to uwazam ze klasyfikowanie czy ocenianie ludzi na podstawie wyksztalcenia
czy stanu majatkowego jest jak najbardziej naturalne.
Jednak (uprzedzajac ataki na mnie), nalezy sie zastanowic o _jaka_
ocene czy klasyfikacje chodzi, tzn. o zwiazek ktorych cech osobowosci z
np.wyksztalceniem chodzi. I tu IMHO rzeczywiscie taka klasyfikacja
czy ocena jest wlasciwa dla pewnych cech osobowosci, lecz nie dla
wszystkich. Upraszczajac, moim zdaniem nie ma korelacji pomiedzy
czyims wyksztalceniem czy statusem majatkowym a byciem tzw "dobrym
czlowiekiem" (znaczne uproszczenie), wydaje mi sie ze istnieje jednak
znaczacy zwiazek pomiedzy takimi cechami jak samodzielnosc, otwartosc, pewne
rodzaje wrazliwosci itp.
Ta korelacja nie jest liniowa i prosta, jest raczej bardzo rozmyta.
Biorac pod uwage grupe osob z wyzszym wyksztalceniem siedzacych w teatrze i
grupe osob z wyksztalceniem zawodowym, bawiacych sie w dyskotece, mozna sie
_spodziewac_ jak w okreslonej sytuacji zachowa sie osoba z danej grupy. Jest
to jasne i oczywiste, wiec moim skromnym zdaniem taka klasyfikacja,
oczywscie do pewnego stopnia i z mozliwoscia korekcji, ma jak najbardziej
sens.

Choc, na przykladzie mojej osoby, widac ze takie zaszufladkowanie czesto
prowadzi do blednych wnioskow. Sam skonczylem zasadnicza szkole zawodowa i
wydaje mi sie ze zaszufladkowanie mnie do calej
grupy osob ze slabym wyksztalceniem byloby dla mnie niesprawiedliwe.

FX

1. Data: 2003-01-17 22:50:16

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Enni, czytaj uważnie, leniu ;-)

1. Data: 2003-01-17 23:41:06

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero byłbyś bez szans.

Ohhhh
W.W.

1. Data: 2003-01-18 07:07:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>ktos kto ocenia czy klasyfikuje ludzi na podstawie wyksztalcenia (tudziez
>stanu majatkowego, pochodzenia etc. etc.) nie zasluguje na powazne
>traktowanie
A tak z ciekawości - jakie są poważne klasyfikacje?:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-18 08:09:05

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisała Enni, czytaj uważnie, leniu ;-)

Przepraszam, bylo pozno... a pozatym psychotropy mnie troche przymulaja
;-)))

A poza tym... z Twojego postu trudno wywnioskowac plec autora.

FX

1. Data: 2003-01-18 10:18:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

asd14:
> ... Generalnie chodzi mi o to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje
> taki "wyrok" tak wczesnie?

MZ trzeba byloby chyba przyjac ze taka dziewczyna raczej nie zwiaze
sie z kims kto nie ukonczyl studiow (lub nie studiuje czy nie rokuje
ze skonczy).
Oprocz tego dziewczyna najwyrazniej wie czego chce.
Tyle. :)

Czarek

1. Data: 2003-01-18 11:05:16

Od: "Bartosz Wesierski" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Upraszczajac, moim zdaniem nie ma korelacji pomiedzy
> czyims wyksztalceniem czy statusem majatkowym a byciem tzw "dobrym
> czlowiekiem" (znaczne uproszczenie),
(......)
> FX

od razu swiezy przyklad: mezczyzna, 35 lat. Dyrektor oddzialu firmy z duzej
korporacji finansowej. Zarzadza okolo 70 osobami, NAJLEPSZE wyniki w
regionie (6 reg. w kraju), 3-4 miejsce w kraju. Kochajacy w malzenstwie.

Kilka miesiecy temu zdal mature.
:))
Bratek

1. Data: 2003-01-18 16:37:56

Od: "Piotr" <p...@2...97.114.64> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie moge byc z dziewczyna, bo "nie mam wyksztalcenia". Zrozumialbym,
gdybym
> mial kilkadziesiat lat i nie mialbym zadnych perspektyw na dalsza nauke,
ale
> mam 20 lat, nadal sie ucze i mam zmaiar uczyc sie dalej! Co prawda ma rok
do
> tylu w stosunku np. do niej, ale w gruncie rzeczy ide do przodu ;) Raz
> zawalilem, ale sie poprawilem i idzie mi calkiem niezle. Generalnie chodzi
mi o
> to, co sadzic o dziewczynie, ktora wydaje taki "wyrok" tak wczesnie?

Ze ma komputer w glowie. Moze to AI?

Antywojenna imprezka - Total Masal Party
koran ?
Motywacja
R.A.D.
ŚWIATOPOGLĄD DEPRESYJNY -