koran ?

1. Data: 2003-01-17 10:35:50

Temat: koran ?
Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy to dobre pytanie na toforum, ale może ktoś ma koran na dysku w
formie tekstowym ?

Trzymajcie się.

1. Data: 2003-01-17 10:43:00

Temat: Re: koran ?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek, 17 stycznia 2003 11:35:50 Sweet Meat napisał/a

> Witam,
>
> Nie wiem czy to dobre pytanie na toforum, ale może ktoś ma koran na dysku w
> formie tekstowym ?

Jest dostepny w necie. Nie wiem gdzie, ale kiedys widzialem.

Tyle, ze Koran wolno czytac tylko po arabsku.

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
www.biuletynsceptyczny.z.pl

--
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

1. Data: 2003-01-17 11:54:07

Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> Jest dostepny w necie. Nie wiem gdzie, ale kiedys widzialem.
>
> Tyle, ze Koran wolno czytac tylko po arabsku.

> [...]

Ale chyba jest gdzies w wersji angielskiej przetlumaczony.

1. Data: 2003-01-17 12:19:09

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek, 17 stycznia 2003 12:54:07 Sweet Meat napisał/a

> Ale chyba jest gdzies w wersji angielskiej przetlumaczony.

Jest i po polsku.

Ale chodzi o to, ze zgodnie z zasadami Islamu Koran wolno czytac tylko po
arabsku.

Powoduje to, ze Pakistanczycy czy Indonezyjczycy tez sie musza uczyc
arabskiego.

1. Data: 2003-01-17 12:35:59

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sweet Meat" w news:b08m3n$ig0$1@szmaragd.futuro.pl napisał(a):

> Nie wiem czy to dobre pytanie na toforum,

Nie.

> ale może ktoœ ma koran na dysku w formie tekstowym ?

Mialem, ale usunalem. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie abys skorzystal
z google.com. Juz chyba drugi adres:
http://marduk70.w.interia.pl/down.html

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-01-17 22:12:57

Od: "La Kaskarita" <k...@t...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Koran w tłuamczeniu prof. Bielawskiego (jedyne tłuamczenie z arabskiego na
polski - pozostałe tłumaczenia na polski są z języków europejskich) wraz z
komentarzem znajduje się na stronie www.islam.pl

pzdr, k

1. Data: 2003-01-18 15:23:57

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Kaskarita" <k...@t...go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| polski - pozostałe tłumaczenia na polski są z języków europejskich) wraz z

Brak wyraźnej wskazówki, iż tłumaczył katolik.

To widać w kadym fragmencie.
:-))

Ale jest ok.
Wstęp jakby insynuuje, ale nie mówi tego prosto.

ett

1. Data: 2003-01-19 21:33:12

Od: "La Kaskarita" <k...@t...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak wyraźnej wskazówki, iż tłumaczył katolik.
>
> To widać w kadym fragmencie.
> :-))

czemuż miałaby być?
można co najwyżej się czepiać, że tłumaczył to arabista, a nie np. poeta
ale w tej wersji aqrat chodziło o jak najwierniejszy, dosłowny przekład

pzdr, k

1. Data: 2003-01-20 08:00:24

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poeta
> ale w tej wersji aqrat chodziło o jak najwierniejszy, dosłowny

'Dosłowność' tłumaczenia zależy od tłumacza ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-01-20 10:45:10

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Kaskarita"

| czemuż miałaby być?
| można co najwyżej się czepiać, że tłumaczył to arabista, a nie np. poeta
| ale w tej wersji aqrat chodziło o jak najwierniejszy, dosłowny przekład

A temuż, :-))
Bo jest zapoprawne politycznie.
Niema się do czego czepić,
a chciałoby się :-))