Wymiana szyby w kominku

1. Data: 2004-12-01 16:31:26

Temat: Wymiana szyby w kominku
Od: <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś z Was wymieniał szybę w swoim kominku?
Czym jest ona uszczelniana do ramy drzwiczek?
Sylikonem piecowym??
Mam najtanszą szybę, od "ostrego' czyszczenia porysowana jesy od środka
bardzo czepia się sadza, po każdym paleniu znów "ostre" czyszczenie.
Zamierzam przełożyć tą szybę- stroną nieporysowaną do środka.
Czy ktoś z Was coś takiego przerabiał?
A może są szyby "wypalające" sadze? Bo palę drewnem sezonowanym i
suchym. Niestety wkład jest prymitywny typu B-1.
A może coś doradzicie?
Acha, ten kominek nie jest jedynym źródłem ciepła.

Pozdrawiam.
Tomek.