Wypadanie wlosow

1. Data: 2002-10-06 16:48:15

Temat: Wypadanie wlosow
Od: Radamenes <r...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - witam i pozdrawiam kolejna kulturalna grupe.
:-)
I coz - zaczne od pytania.
Wypadanie wlosow u kobiety, mozliwe, ze zwiazane z wiekszym stresem...
Jak zapobiegac/leczyc?
--
Radamenes
GG:318494

Kto już nie kocha i nie błądzi, ten niech się da pogrzebać.

1. Data: 2002-10-06 18:31:48

Temat: Re: Wypadanie wlosow
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radamenes" <r...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :-)
> I coz - zaczne od pytania.
> Wypadanie wlosow u kobiety, mozliwe, ze zwiazane z wiekszym stresem...

Hmmmm. Nie wiem jak to jest dokladnie, ale stres u kobiet powoduje nadmierne
wydzielanie sie prolaktyny. Zaburza sie gospodarka hormonalna. Moze wiec
wypadanie wlosow moze byc spowodowane posrednio stresem. Zatem najlepiej sie
udac do lekarza. Jesli to nie jest po prostu niedobor witamin, to skieruje
dalej.

pozdr.
almadka

1. Data: 2002-10-06 19:28:50

Od: "ejja" <e...@w...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> I coz - zaczne od pytania.
> Wypadanie wlosow u kobiety, mozliwe, ze zwiazane z wiekszym stresem...
> Jak zapobiegac/leczyc?

napisze co na mnie dziala chociaz mysle ze to kazdy przypadek to cos inne

- po pierwsze myje glowe nizoralem.
- po drugie nakladam na nia olejek rycynowy zawiazuje glowe recznikiem i
trzymam to na glowie od godziny do dwoch
- po trzecie myje szamponem z czarnej rzepy ze szklanej butelki, co mi sie
wydaje istotne, bo tam nie ma tyle dodatkow ktore wiecej szkodza niz
pomagaja
- na koniec wcieram w glowe odzywke radical

oprocz tego zazywam wyciag ze skrzypu ( jest w aptece)

ejja

1. Data: 2002-10-07 07:21:47

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Radamenes:
> I coz - zaczne od pytania.
> Wypadanie wlosow u kobiety, mozliwe, ze zwiazane z wiekszym stresem...
> Jak zapobiegac/leczyc?

Najpierw faktycznie przekonać się, że to stres, a nie np. zaburzenia
hormonalne, awitaminoza albo choroba skóry głowy. Wybrać się
do dermatologa, zrobić odpowiednie badania i trichogram (badanie stanu
włosów) i wtedy leczyć.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-10-08 16:23:19

Od: Radamenes <r...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi...
Jest tylko jedno ale...
Jeśli już mowa o stresie - to z pewnoscią nie wynika on z nadmiaru wolnego czasu
:-(
A ten wskazany na bieganie po specjalistach...
Chodzi mi bardziej o pomysl na wzmocnienie wlosów... Ewentualnie całego
organizmu...
Jakieś pomysły?
--
Radamenes
GG:318494

Kto już nie kocha i nie błądzi, ten niech się da pogrzebać.

'media styl'
Pryszcze!!!!!Syfy!!!!Swi nstwa!!!!
Witam wszystkich:)
podkład - eris/soraya