Wypisz, wymaluj Ender

61. Data: 2010-02-11 22:32:04

Temat: Re: Wypisz, wymaluj Ender
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:30:27 +0100, Paulinka napisał(a):

> No dzięki...

No też dzięki :-)
--

Ikselka.

62. Data: 2010-02-11 22:34:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No też dzięki :-)

BTW co tam na kursie ? :)

--

Paulinka

63. Data: 2010-02-11 22:40:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:34:49 +0100, Paulinka napisał(a):

> BTW co tam na kursie ? :)

Ech, nudy wierutne. Klikanie się zaczęło - programy Płatnik i Rachmistrz.
Cóż, miałam większe oczekiwania od tego kursu, ale od czegoś przecież
trzeba zaczynać; pozostali nie narzekają, dla nich to i tak objawienie ;-)
--

Ikselka.

64. Data: 2010-02-11 22:43:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ech, nudy wierutne. Klikanie się zaczęło - programy Płatnik i Rachmistrz.
> Cóż, miałam większe oczekiwania od tego kursu, ale od czegoś przecież
> trzeba zaczynać; pozostali nie narzekają, dla nich to i tak objawienie ;-)

Bo w Płatniku i Rachmistrzu nie trzeba szarych komórek wysilać. Czemu
Was uczą takich rzeczy, to kurs dla osób prowadzących 1 osobową DG?

--

Paulinka

65. Data: 2010-02-11 22:48:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:43:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Bo w Płatniku i Rachmistrzu nie trzeba szarych komórek wysilać. Czemu
> Was uczą takich rzeczy, to kurs dla osób prowadzących 1 osobową DG?

Kurs prowadzenia księgowości małych przedsiębiorstw, więc niekoniecznie
jednoosobową.
--

Ikselka.

66. Data: 2010-02-11 22:52:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kurs prowadzenia księgowości małych przedsiębiorstw, więc niekoniecznie
> jednoosobową.

Ok uproszczoną. Na kołnierzyk i zapięcie przy szyi nie zasłużyłaś ;P
Ja się noszę godnie :)

--

Paulinka

67. Data: 2010-02-11 23:12:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:52:40 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ok uproszczoną. Na kołnierzyk i zapięcie przy szyi nie zasłużyłaś ;P
> Ja się noszę godnie :)

He he, ja lubię dekolty, ale nie no, nie takie znów do pasa ;-)
--

Ikselka.

68. Data: 2010-02-14 19:27:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, w takim razie przemyśl to jeszcze. ;)

BTW czas minął.
Plonk.

--
CB

Użytkownik "r e d" <p...@i...gov> napisał w wiadomości

Raczej pewna propozycja do przemyśleń, oczywiscie
z zastrzeżeniem, że to, co widać w necie, to w dużym stopniu
medialna szopka, daleko odbiegajaca od 'profesjonalizmu'.

Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat
Re: Chaos jako wizja świata
Re: w sumie nie wiem jaki dać temat