Wypowiedzi braci Kaczyńskich- próba analizy

11. Data: 2006-04-10 11:12:57

Temat: Re: Wypowiedzi braci Kaczyńskich- próba analizy
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Wyluzuj

"Wyluzuj"? Ja??? Jak zwykle - projekcja.
Ja tu tryskam humorem i dowcipem, a gdy czytam Ciebie badz Twoich politycznych
"Zlotych Cielcow" tazam sie ze smiechu, za to Wy - w napuszeniu snujecie
alarmistyczno-spiskowe wizje, o tym jak to was ze wszystkich stron "wsciekle
atakuje" zakonspirowany "Uklad".

> bo widze ze tez udziela Ci sie ta medialna histeria :)

Wskaz mi cwaniaczku palcem owa rzekoma "medialna histerie" oraz miejsce, w
ktorym ona rzekomo MI sie "udziela". Czekam.

pzdr
q-b