Mania na punkcie liczb

1. Data: 2006-04-08 07:00:15

Temat: Mania na punkcie liczb
Od: d...@w...pl (David Lynx) szukaj wiadomości tego autora

David lynx

Czy ktoś ma pojęcie skąd mam manię na punkcie
liczb?
Lubię często liczyć rózne głupie rzeczy np.
ilość
kątów w oknach, dzielę wyrazu na 3,7 lub 9
literowe, jak jadę samochodem to czasami liczę
drzewa ale w ten sposob:1+2+3+4 itd. Czy to
swiadczy o czyms zlym? Mozna jakos z tym
skonczyc?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-04-09 00:26:57

Temat: Re: Mania na punkcie liczb
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"David Lynx" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
> literowe, jak jadę samochodem to czasami liczę
> drzewa ale w ten sposob:1+2+3+4 itd. Czy to
> swiadczy o czyms zlym? Mozna jakos z tym

Tak, ustal ze bedziesz wszystko liczyl TYLKO do 2, dzielil na 2, mnozyl
przez 2 itp i ani chuja wiecej!
--

Bluzgacz
GG:5015

3. Data: 2006-04-10 20:47:41

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "David Lynx" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> literowe, jak jadę samochodem to czasami liczę
> drzewa ale w ten sposob:1+2+3+4 itd. Czy to
> swiadczy o czyms zlym? Mozna jakos z tym

Kurka, też tak mam, ale ja to matematyk z wykształcenia i zawodu:)
Pozdr.
Agata
ps. najczęściej liczę co 2.

O tym, dlaczego spór "natura czy środowisko" jest głupi
Kary pomagają nam żyć?
Szkola i ubieranie sie
w drodze do Wieczności
Pomocy !