Wystarczy mu otworzyc drzwi....

1. Data: 2002-02-28 08:28:22

Temat: Odp: Wystarczy mu otworzyc drzwi....
Od: "PIO" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SZCZĘŚCIE - odczucie braku przymusu by być szczęśliwym.

1. Data: 2002-02-28 16:51:02

Temat: Re: Wystarczy mu otworzyc drzwi....
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości news:a5ln9c$hs1$1@news.tpi.pl...
> to sie zgadza heh...
> tyle, ze czasami ciezko, gdy wszystko i wszyscy dookola trabia o szczesciu,
> o sposobach na szczescie, o usmiechu, o tym zeby wszystko bylo idealne
> kiedy wlasnie ta niedoskonalosc jest piekna, czyz nie?
> czasami sie gubie

Wtedy ZATAŃCZ :))
E.

1. Data: 2002-02-28 16:51:30

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem szczesliwa wiesz? tylko czasami o tym zapominam...:)

Karolina

Użytkownik Smerf <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5in0r$kme$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-02-28 16:53:24

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to sie zgadza heh...

Użytkownik PIO <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5kq0k$1ir$...@n...onet.pl...

> SZCZĘŚCIE - odczucie braku przymusu by być szczęśliwym.

plotki
temat pracy magisterskiej
do RAFAEL-a
wolanie z otchlani ...