Wysypka, plamka na pachwinie

1. Data: 2006-09-27 17:59:12

Temat: Wysypka, plamka na pachwinie
Od: "cogito16" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś półtora tygodnia temu wyszło mi na udzie, praktycznie w pachwinie, jakaś
dziwna plamka. Jest ona czerwona, ma kształt kolisty o średnicy 2-3 cm. Obrzeża
pokrywają jakieś wypryski. Ostatnio pojawiają się jeszcze pojedyncze wypryski w
okolicy tego miejsca. Troszkę swędzi, ale nie bardzo. Co to może być? Czy to
zniknie czy trzeba się zgłosić do lekarza, aby dał jakąś maść czy coś?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi

2. Data: 2006-09-27 18:25:46

Temat: Re: Wysypka, plamka na pachwinie
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To trochę jak wróżenie z fusów, ale Twój opis tej zmiany kojarzy mi się
z grzybicą. Wizyta u dermatologa (nie trzeba skierowania od lekarza
rodzinnego) jak najbardziej wskazana.

Pozdrawiam
Piotr

Ból uszu od gośnej muzyki, pomocy!!!!
Jaka dawka na bóle w stawie biodrowym
Kurs pierwszej pomocy dzieciom i niemowletom
operacja zatok i przegrody - gdzie za mniej niz 10.000pln :( Krzeski i Krajmed
uwaga na leki obniżające cholesterol