Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!

1. Data: 2003-09-10 20:20:37

Temat: Odp: Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samych radosnych i pogodnych dni przepełnionych miłością i uśmiechem na
twarzy tego Wam życzę.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

jeszcze nie mężattka, ale czekam na swoją kolej:-) cierpliwie czekam...

1. Data: 2003-09-10 21:09:00

Temat: Re: Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!
Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-11 09:41:16

Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja i mój Misiaczek serdecznie dziekujemy za życzenia i pozdrawiamy
wszystkich.

1. Data: 2003-09-11 10:06:32

Od: "Justine" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!!!
justi (za maz wyjdzie juz za 2 tygodnie)

1. Data: 2003-09-11 11:05:40

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóz za optymizm!

Z optymizmu wyleczylem sie juz dawno :)

1. Data: 2003-09-11 11:26:04

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Odwagi - bo zyla w wolnym zwiazku ?
> Odwagi - bo w koncu wyszla za maz ?

Bo wyszla za maz !

wwwlosy
kredki do oczu/konturowki na promocji w Sephorze Wroclaw
Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)
kometyczka-Poznań
Clearskin - Avon