Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!

1. Data: 2003-09-10 13:48:21

Temat: Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

23 sierpnia wyszłam zamąż za najwspanialszego faceta na swiecie! Chciałam
się z Wami tym podzielić i pozdrowić wszystkie męzatki a takze niemęzatki i
te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-10 13:49:53

Temat: Re: Wyszłam zamąz zaraz wracam!!!
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| 23 sierpnia wyszłam zamąż za najwspanialszego faceta |na swiecie!

Jak to????!!!!???? Ożeniłaś się z moim facetem??? ;)))))
Serdecznie gratuluje i zycze duzo, duzo, duzo szczescia i milosci!!!!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-10 13:52:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2003 15:48:21 +0200, mrófka wrote:

> [...]
> te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.

Wszystkiego najlepszego i samych slonecznych dni na nowej drodze zycia :)

ps. A jak moje kochanie (ktore jest najwspanialszym facetem na swiecie)
wroci z pracy to sobie z nim pogadam o potajemnym pobieraniu sie z mrófką
;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-10 13:55:57

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się z Wami tym podzielić i pozdrowić wszystkie męzatki a takze niemęzatki
> te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.

a ile ty masz lat? ja tam jestem zdania ze malzenstwo jest wcale nie
potrezbne jak sie kocha 2 ludzi potrzebne jest tylko do wspolnych
rozliczen....ja na szczecie mam 25 lat to mi nie spieszno do tego miodu ale
jak ty sie cieszysz to gratuluje!

1. Data: 2003-09-10 14:00:51

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mrófka" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> się z Wami tym podzielić i pozdrowić wszystkie męzatki a takze niemęzatki
> te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.

O Rany!!! Juz 3 sie ujawnily... a ile ich jest naprawde???? Moj maz jest
bigamista :((

Buziaki i graaaatulacje!!!!!!!!!!

Dominika R :))

1. Data: 2003-09-10 14:04:18

Od: ula <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.
gratuluje ci z calego serca i zycze duuzo szczescia:) choc sama mam
baaaardzo sceptyczne podejscie do malzenstwa...

--
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica
gg: 1765691

1. Data: 2003-09-10 14:11:29

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się z Wami tym podzielić i pozdrowić wszystkie męzatki a takze niemęzatki
> te dziewczyny, które zamierzają niebawem wstapić w ten cudowny związek.

Gratulacje! Nie wracaj tak predko, jak w temacie :))
Z jak wroce do domu, to sie zapytam, co mojego TZ laczy z niejaka mrófką :D

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-10 14:14:44

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma na świecie nic piekniejszego jak udane, kochające się i szczęśliwe
małżeństwo.... (wiem z własnej praktyki !!)
z życzeniami wzrastania w Miłości....

szczęśliwa (z półtora rocznym stażem)

1. Data: 2003-09-10 14:15:45

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a ile ty masz lat?

a coz to za roznica?

> [...]
> potrezbne jak sie kocha 2 ludzi potrzebne jest tylko do wspolnych
> rozliczen....ja na szczecie mam 25 lat to mi nie spieszno do tego miodu ale

a jak juz nie bedzie mozliwosci wspolnego rozliczania sie, to co...?
taaaak....tez tak myslalam, az nie spotkalam najwspanialszego Mezczyzny na
swiecie :)

mandra prawie od roku zaobraczkowana

1. Data: 2003-09-10 14:24:57

Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrezbne jak sie kocha 2 ludzi potrzebne jest tylko do wspolnych
> rozliczen....ja na szczecie mam 25 lat to mi nie spieszno do tego miodu

Ja tez mam 25 lat i poniekat podzielam Twoja opinię. Na dowód tego powiem
Ci, że ja z moim mężem znamy się juz osiem lat i przeszło trzy lata
mieszkalismy razem z dala od rodzinki. Układało nam sie dobrze, wiec
postanowilismy zalegalizować nasz zwiazek.
Ty może tez kiedys dojdziesz do wniosku, że przyszła pora, i że to właśnie
ten facet. Ale przeciwko wolnym zwiazkom nie mam nic, to indywidualna
sprawa.

wwwlosy
kredki do oczu/konturowki na promocji w Sephorze Wroclaw
Sprzęt kosmetyczny BIOMAK - sprzedam okazyjnie tanio - przepraszam za ogłoszenie :)
kometyczka-Poznań
Clearskin - Avon