Wzory do naśladowania

81. Data: 2013-05-28 23:03:12

Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 22:26, Paweł <p...@n...ne> wrote:

> no, to skoro nawet w twoich oczach dzieci wychowywane przez homo nie są
> gorsze, to nie ma żadnego problemu.
>
> --
> paweł

Powiem więcej, chciałabym, żeby pary homoseksualne mogły w Polsce
adoptować dzieci. Lepsza dla dziecka jest adopcja przez pary
homoseksualne, niż wychowywanie przez patologiczne rodziny lub
wynoszenie dzieci na śmietnik. Czy Elton John ze swoim partnerem zrobi
krzywdę dziecku? Nie. Najważniejsza jest miłość do dziecka. Niejednemu
dziecku będzie lepiej w rodzinie homoseksualnej niż w bożym związku
kobiety i mężczyzny, gdzie mąż i żona są alkoholikami i biją dziecko
lub zabijają. Dziwi mnie, że w Polsce jest większa ochrona życia
poczętego, niż narodzonego.

82. Data: 2013-05-28 23:24:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 22:26:19 +0200, Paweł napisał(a):

> no, to skoro nawet w twoich oczach dzieci wychowywane przez homo nie są
> gorsze, to nie ma żadnego problemu.

Sa gorsze w TWOICH oczach i włąśnie Ci to uświadamiam - to ich zakładana
PRZEZ CIEBIE "gorszość" sprawia, że lekką ręką, z rozdzielnika,
"kwalifikujesz" te niechciane tylko do życia pod opieką homo? Jak odpadki,
które można jeszcze wykorzystać i przetworzyć :->

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

83. Data: 2013-05-28 23:26:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 14:03:12 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Lepsza dla dziecka jest adopcja przez pary
> homoseksualne, niż wychowywanie przez patologiczne rodziny lub
> wynoszenie dzieci na śmietnik.

Tia, bo para homo nie może być patologiczna i nie moze wynieść dziecka na
śmietnik, utopić czy zgwałcić. Jest bowiem z homozałożenia parą ŚWIĘTYCH,
podczas gdy heterozałożenie jest całkiem przeciwne :->

84. Data: 2013-05-29 00:31:17

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 23:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

To już udowodniono, naukowcy są zachwyceni wychowaniem dzieci przez
homo, nawet się spekuluje że staną się wzorem wychowaczym, bo oni
dzieci chcą, a katolicy mają dzieci z przypadku, bo seks tabu ,
antykoncepcja beee i takie dzieci nie są kochane.

85. Data: 2013-05-29 07:11:30

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 23:24, Ikselka pisze:

> [...]
> "kwalifikujesz" te niechciane tylko do życia pod opieką homo? Jak odpadki,
> które można jeszcze wykorzystać i przetworzyć :->

pisać o dzieciach jak o odpadkach :( wstydź się

--
Paweł

86. Data: 2013-05-29 12:13:13

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 07:11, Paweł <j...@n...doczekal> wrote:

> pisać o dzieciach jak o odpadkach :( wstydź się
>
> --
> Paweł

Bo nie dzieci dla katoli ważne ale zarodki.

87. Data: 2013-05-29 14:59:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 15:31:17 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To już udowodniono, naukowcy są zachwyceni wychowaniem dzieci przez
> homo, nawet się spekuluje że staną się wzorem wychowaczym,

Pierdu pierdu, naukowcy z homolobby usiłują wpierać ciemnotę.

88. Data: 2013-05-29 14:59:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 May 2013 07:11:30 +0200, Paweł napisał(a):

> pisać o dzieciach jak o odpadkach :( wstydź się

Nie dorastasz do tej dyskusji.

89. Data: 2013-05-29 15:08:46

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2013 14:59, Ikselka pisze:

> Nie dorastasz do tej dyskusji.

oczywiście ikselko :)

--
Paweł

90. Data: 2013-05-29 15:44:35

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 14:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Nie ma czegoś takiego jak homolobby, nauka bada fakty, omija z daleka
ideologie , bo co to za nauka, za to ty masz paranoje bo kler zrobił
ci kupę do mózgownicy ,idelogiczną.

Orgia Papieży
Pobożny smrodek
10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media -Noam Chomsky
Re: o szczepionkach
Agora