Wzrost

1. Data: 2001-10-09 12:51:24

Temat: Wzrost
Od: "Marcin M." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś artykułu (na referat do szkoły) gdzie był by opisany proces
wzrostu... Tzn od czego zależy wzrost danego człowieka, do którego roku
życia człowiek może urosnąć, czy też czy np. jeśli przez rok młody człowiek
nic nie urusł to czy to już koniec i więcej nie urośnie...

2. Data: 2001-10-09 19:21:31

Temat: Re: Wzrost
Od: "Marcin M" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@p...com> napisał w wiadomości
> nic nie urusł to czy to już koniec i więcej nie urośnie...
>
> mistrzu! nie wiem kim jestes ale podpisujesz sie tak jak ja. Jednak to
prawda ze " nie jednemu psu burek"
Marcin M z wloclawka

3. Data: 2001-10-11 15:07:58

Temat: Odp: Wzrost
Od: "Tatanka" <a...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawda ze " nie jednemu psu burek"
> Marcin M z wloclawka

U, nie wiedzialem ze to moze miec wplyw na proces wzrostu?
Tatanka.

gdzie sie udac?
Prolaktyna - jakie badania
Pocenie sie rąk