XLi

71. Data: 2009-10-15 15:34:01

Temat: Re: XLi
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> No /Robakks/
> Zgadnij, czy odpowiedziałem po czesku, czy po hamerykańsku ;)
Nie mam pojęcia.

michał

72. Data: 2009-10-15 15:36:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> bez czego?

Eeee... właśnie?...

michał

73. Data: 2009-10-15 15:59:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mam. Zakup przez sklep internetowy e-fajki

O, ciekawostka!

> Analogi śmierdzą. W smaku są okropne. I podobno szkodzą zdrowiu.

To jakaś najświeższa nowinka naukowa? ;)

Ewa

74. Data: 2009-10-15 16:00:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam pojęcia. -- pozdrawiam michał
Zgadujesz, że nie masz pojęcia, czy wiesz to na pewno? /Robak/

75. Data: 2009-10-15 16:10:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> Zgadujesz, że nie masz pojęcia, czy wiesz to na pewno?

Zgaduję, że chyba nie wiem na pewno. Zgadłem?

michał

76. Data: 2009-10-15 16:20:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" napisała:

> Zgaduję, że chyba nie wiem na pewno. Zgadłem? -- pozdrawiam michał

Zgadłeś. To, że czegoś nie jesteś świadomy wcale nie znaczy, że
tego nie wiesz, bowiem podświadomość często wie więcej. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

77. Data: 2009-10-15 20:28:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Aha, znowu Cię atakują... Właściwie, to co Cię w tych Chlewka trzyma? Może
> klimat?

W jakich "Chlewka"? Co Ci się znów roi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

78. Data: 2009-10-15 21:33:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> W jakich "Chlewka"? Co Ci się znów roi?

W Chlewkach miało być. To taka miejscowość.

michał

79. Data: 2009-10-15 21:37:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W Chlewkach miało być. To taka miejscowość.

O to chodzi?:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chlewki

tak czy siak- nie kumam?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

80. Data: 2009-10-15 22:14:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> O to chodzi?:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Chlewki

> tak czy siak- nie kumam?

Żartowałem. Chlewki, to miejsce, gdzie wg Leppera za jego przystawkowania
koalicyjnego lądowali Talibowie. Aluzja do Twojego poczucia zagrożenia
wyimaginowanymi atakami.

michał

Kaminica, czyli "afera" bez afery...
CZY?!