XLi

81. Data: 2009-10-15 23:25:33

Temat: Re: XLi
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hb86sc$ffg$1@inews.gazeta.pl...

> Żartowałem. Chlewki, to miejsce, gdzie wg Leppera za jego przystawkowania
> koalicyjnego lądowali Talibowie. Aluzja do Twojego poczucia zagrożenia
> wyimaginowanymi atakami.

KLEWKI! Nie "Chlewki". I- jak się okazało- cos tam jednak było na rzeczy z
tymi talibami w Klewkach (więzienie CIA). Michał- jak zwykle robisz za radio
Erewań

serdecznie pozdrawiam

Chiron

82. Data: 2009-10-16 10:12:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości news:hb8b1e$q0l$1@news.onet.pl...

> KLEWKI! Nie "Chlewki". I- jak się okazało- cos tam jednak było na rzeczy z
> tymi talibami w Klewkach (więzienie CIA). Michał- jak zwykle robisz za
> radio Erewań

No racja. Dlatego ku mojemu zdziwieniu nie mogłem znaleźć żadnych
konkretnych informacji o tym miejscu.
Niezależnie jednak od bieżącej sytuacji wynikającej z nowych przecieków - w
Klewkach jak coś się dzieje, to trzeba z tamtąd wyjechać. Wtedy poczucie
zagrożenia mija. Aluzja niech zostanie.
Mogę robić i ptasie radio. A co mi tam!

michał

83. Data: 2009-10-16 12:17:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Oct 2009 10:06:05 +0200, Robakks napisał(a):

> Wystrasz ją tekstem, że na kolację liżesz znaczki. OK? :)
> Ja bym się wystraszył... :-) /Robakks/

:-D
--

Ikselka.

84. Data: 2009-10-16 19:10:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To jakaś najświeższa nowinka naukowa? ;)

Nie wiem. Nie interesowałam się do niedawna.

Qra

Kaminica, czyli "afera" bez afery...
CZY?!
Re: Cele