YR Bioptimale Fermete Buste

1. Data: 2003-04-10 11:25:17

Temat: YR Bioptimale Fermete Buste
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na stronach wizazu znalazlam Yves Rocher Bioptimale Fermete Buste (krem
ujędrniający, efekty widoczne po miesiącu kuracji - odżywiona skóra, napięta
w miejscu mięśni podtrzymujących biust). Z opinii tam zamieszczonych
wnioskuje, ze to istny cud a nie krem :))
A jakie sa wasze opinie na ten temat? Czy ktoras z was dostala od niego
alergii? No i najwazniejsze pytanie ile kosztuje to cudo ? ;)
pzdr Zuza

1. Data: 2003-04-10 11:57:47

Temat: Re: YR Bioptimale Fermete Buste
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie sa wasze opinie na ten temat? Czy ktoras z was dostala od niego
> alergii? No i najwazniejsze pytanie ile kosztuje to cudo ? ;)
> pzdr Zuza

Już się temat tego specyfiku parę razy przewijał, ale po raz kolejny wyrażę
swoją pochwałę, bo uważam, że warto. Używam od dość dawna, bardzo sobie
chwalę (skóra widocznie ładniejsza), a kupuję głównie wtedy, gdy YR oferuje
50% zniżki na wybrany produkt, bo kosztuje to niecałe 50 zł.
Monika

1. Data: 2003-04-10 12:32:39

Temat: Odp: YR Bioptimale Fermete Buste
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry krem, rzeczywiście skóra jest napięta i gładka.
Cena regularna wynosi 53 złote, ale akurat jest promocja, zdaje się po
26,90. Sama kupiłam w zeszłym tygodniu już 3 opakowanie :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-10 17:29:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem jest sympatyczny, ale nie widzę żadnych rezultatów poza nawilżeniem ,a
kończę już opakowanie

Dobry piling enzymatyczny ale jaki?
gdzie dobra krawcowa w Warszawie?
ERIS w Lodzi + Petrole