'domowe usługi kosmetyczne' - co sądzicie?

1. Data: 2003-04-10 11:27:56

Temat: 'domowe usługi kosmetyczne' - co sądzicie?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Spotakałam się z takim zjawiskiem: kosmetyczka przyjeżdża do klientki do
domu, z całym ekwipunkiem, i w domowym zaciszu wykonuje zabiegi różne:
oczyszczanie, masaże, maseczki, zabiegi liftingujące, kuracje kwasami itd.
Co myślicie o takich usługach? Bo ja, przyznam, uczucia mam mieszane: jest
taniej niż w zakładzie, bo nie płaci się za pomieszczenie, media itp., można
sobie zażyczyć takie usługi w praktycznie dowolnym terminie, można być w
szlafroku i kapciach ;) i wcale nie trzeba się nigdzie wybierać. Ale z
drugiej strony - co z odpowiednim oświetleniem czy 'leżanką' na której
wykonuje się różne zabiegi? Co z higieną i sterylnością? (np. kot mi wskoczy
na kolana podczas oczyszczania, bo zawsze mi wskakuje kiedy siedzę na
krześle)
Są 'domokrążne' fryzjerki, ale tu jakoś mniej mam wątpliwości, chociaż
kwestia fotela, lustra i oświetlenia nadal mnie nurtuje...
Jakie jest Wasze zdanie?
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-04-10 11:46:36

Temat: Re: 'domowe usługi kosmetyczne' - co sądzicie?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:
> [...]
> Są 'domokrążne' fryzjerki, ale tu jakoś mniej mam wątpliwości, chociaż
> kwestia fotela, lustra i oświetlenia nadal mnie nurtuje...
Masaz, maseczka, makijaz, manikiur - jak najbardziej.
Ale na pewno nie oczyszczanie czy kwasy, wlasnie ze wzgledu na higiene i
efektywnosc. O ile dobra, mocna lampe kosmetyczka moze przyniesc ze
soba, o tyle nie przyniesie np. aparatu do jonoferezy... (no chyba, ze
bedzie uczeszczala regularnie na silke, wtedy nawet lezanke moze
przyniesc ;-) ).

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-10 13:47:46

Temat: Odp: 'domowe usługi kosmetyczne' - co sądzicie?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie jestem przekonana co do fryzjera przychodzącego do domu. Jakoś w
zakładzie wydaje mi się bardziej profesjonalnie...
Co do domowych wizyt kosmetyczki, to "jestem na nie", głównie ze względu na
higienę.

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-04-10 15:54:02

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur wrote:

> [...]
> wykonuje zabiegi różne: oczyszczanie, masaże, maseczki, zabiegi
> liftingujące, kuracje kwasami itd. Co myślicie o takich usługach?

Qrde, wizyta u fryzjera czy kosmetyczki to dla mnie jak wyprawa do
świątyni urody:) W domu sama mogę sobie nałożyć maseczkę, ale dopiero w
gabinecie czuję ten profesjonalizm zabiegów;)

--
Pozdrowienia od mips.

YR Bioptimale Fermete Buste
Dobry piling enzymatyczny ale jaki?