Yukka i dracena do odratowania?

1. Data: 2004-08-04 09:51:26

Temat: Yukka i dracena do odratowania?
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem w jakimś internetowym poradniku że można wystawiać Jukki na
balkon latem. Wystawiłem więc swoją na balkon (okno wschodnie - no może
odrobinę północno-wschodnie) i upaliło jej liście po kilku dniach.
Liście zrobiły się żółte na części rośliny. Czy było to spowodowane zbyt
silną operacją słońca (świeci tam od 7-14). Może jednak Yukki nie wolno
wystawiać. Mam nadzieję że teraz roślinka mi nie zginie.
Wystawiłem też dracenę na okno południowo-zachodnie (słońce świeci tam
od 16) i ją przypaliło znacznie gorzej (liście zrobiły się
szaro-popielate jak u suszki). Oczywiście nie wszystkie, ale roślina
wygląda strasznie biednie teraz :(

Co zrobiłem źle?

Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2004-08-04 15:55:52

Temat: Re: Yukka i dracena do odratowania?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo Joro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| od 16) i ją przypaliło znacznie gorzej (liście zrobiły się
| szaro-popielate jak u suszki). Oczywiście nie wszystkie, ale roślina

Pomyśl trochę - sam się kładziesz na ostrym słońcu na 8 godzin tuż po zimie?

Pozdrawiam, Basia.

walcze z przedziorkiem
orzech włoski
Dzdzownice kalifornijskie - podloze