azalia japońska- jak ratować ?

1. Data: 2004-08-04 10:36:12

Temat: azalia japońska- jak ratować ?
Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W maju posadziłam azalie japońską "Ledikanense" -posadziłam w kwasnej ziemi
,
obok innych rododendronów i azali , była nawożona nawozami do rododendronów,
kwitła obfice , wypuściła listki.
W lipcu zaczeły się probleny- wszystkie listki są żółtozielone i zaczynaja
opadać. Obecnie została 1/4 liści.
Rosnąca obok azalia wielkokwiatowa wygląda normalnie,
Jak ratować ? Co się dzieje

2. Data: 2004-08-04 21:07:41

Temat: Re: azalia japońska- jak ratować ?
Od: "Tadeusz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opadać. Obecnie została 1/4 liści.
> Rosnąca obok azalia wielkokwiatowa wygląda normalnie,

Zobacz czy od spodu nie dostały się jakieś nieproszone żyjątka. Np mrówki w
tym roku potrafią naprawdę wiele zdziałać. Mnie Pierisa zjadły jakieś
większe stworzenie. Też znikł był w oczach, i jak się okazała korzenie też.
Tadeusz

Yukka i dracena do odratowania?
walcze z przedziorkiem
orzech włoski