Yukka i fikus beniamina

1. Data: 2002-03-20 12:55:12

Temat: Yukka i fikus beniamina
Od: m...@p...fm (NaLeśnik) szukaj wiadomości tego autora

Jedno i drugie zaczęło padać.
Yukkę zaatakował jakiś owad, ale na pewno nie jest to przędziorek i
mszyca. U nasady liści zaczęły się pojawiać ekstrementy, a liście
wyglądają jak sitko. Początkowo myślałem, że są to owady które
wymieniłem i przystąpiłem do akcji ratowniczej, która się nie powiodła.
Teraz zaczęly nawet opadać liście. Miał ktoś podobny problem? Jakieś
pomysły?
Beniaminek otrzymany w prezencie zgubił wszystkie liście. Czekam, może
odbije, ale mam coraz większe wątpliwości. Jest to o tyle ciekawe, że
stare fikusy rosną obok w najlepsze:( Czy jest jeszcze szansa na
uratowanie drzewka? Zac wszelkie sugestie będę wdzięczny.

--

Pozdrowionka z buszu

(Na)Leśnik

"Mówią, że jesli odtworzysz CD Microsoftu do tylu,
usłyszysz satanistyczne głosy,
ale to jescze nic - jeśli odtworzysz je do przodu,
zainstaluje się windows..."

Z grupy duskusyjnej "Linux"

Doniesienia z ostatniej chwili >>> http://newsroom.interia.pl/

2. Data: 2002-04-02 13:43:21

Temat: Re: Yukka i fikus beniamina
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to wciorniastki? Wyglądają jak przecinki.Na to pomaga preparat
insectum A dostepny w kwiaciarni. Sylwia

3. Data: 2002-04-09 12:28:12

Od: m...@p...fm (NaLeśnik) szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> A może to wciorniastki? Wyglądają jak przecinki.Na to pomaga preparat
> insectum A dostepny w kwiaciarni. Sylwia

Na razie wykorzystałem karate, chociaż sam ćwiczę aikido:)))

Jakiej wielkości są wciornastki, bo nie mogę znaleźć:(

--

Pozdrowienia z buszu

(Na)Leśnik

Nawet u Brata Alberta musisz zapłacić za obiad.
Bezdomnością... To dość wysoka cena.

ktabaczynski

--
Zapoznaj się z najnowszym poradnikiem dotyczącym ubezpieczeń komunikacyjnych firmy
Allianz: http://www.gazeta.pl/auto/

4. Data: 2002-04-10 18:25:53

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-04-2002 14:28, Użytkownik NaLeśnik napisał:

> Jakiej wielkości są wciornastki, bo nie mogę znaleźć:(

niewielkie, cieniutkie długości 1-2mm, powodują że liście żółkną, po
przyjrzeniu się większym egzemplarzom można zauważyć jak się poruszają

Pozdrawiam
Syl.

5. Data: 2002-04-15 13:25:34

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-04-2002 14:28, Użytkownik NaLeśnik napisał:

> Jakiej wielkości są wciornastki, bo nie mogę znaleźć:(

I co poradziłes sobie? Kwiatek uratowany? Sylwia

6. Data: 2002-04-15 18:01:03

Od: "Marcin Kolde" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <m...@b...zabrze.net.pl> napisał w wiadomości

> I co poradziłes sobie? Kwiatek uratowany? Sylwia

Odp. mała muszka, około 2mm. ,prążkowana.

Pozdr. Marcin

7. Data: 2002-04-15 19:31:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odp. mała muszka, około 2mm. ,prążkowana.

Taka mała/duża?
Ach te kobiety ;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

8. Data: 2002-04-17 11:53:37

Od: m...@p...fm (NaLeśnik) szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> I co poradziłes sobie? Kwiatek uratowany? Sylwia

Wcześniej usunąłem wszystkie listki - stan Yukki opłakany. Spryskałem środkiem Karate
i czekam. Na razie nic się ni pojawiło, ale stan kwiatka nadal opłakany:(

Ostatnio będąc w Realu zauważyłem, że wszystkie Yukki mają to samo
(oglądałem z ciekawości).

--

Zapoznaj się z najnowszym poradnikiem dotyczącym ubezpieczeń komunikacyjnych firmy
Allianz: http://www.gazeta.pl/auto/

potrzebne 200 000 sadzonek lipy na eksport do Czech.
błagam-szukam solidnego studniarza
sadzonki kupię
Problem stawowy
Zupełnie rewelacyjne nasiona