bzi..i co dalej ?

1. Data: 2002-03-20 14:51:34

Temat: bzi..i co dalej ?
Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki pas ziemi przy ogrodzeniu ..zorientowanie -pn-wschod.
Gdy jest pora deszczowa, to jest tam "najmokrzej" , bo w poblizu jest
studzienka odplywowa i potrafi wybic wode w druga strone, gdy poziom wod
gruntowych sie podnosi. Moze doradzicie mi , co moznaby tam posadzic -
topole odpadaja:)), ale moze jakies krzewy....Na pewno w rogu ogrodzenia
posadze bialy bez ( to juz postanowiome).
A w ogole, kiedy znow zakwitna biale bzi ?
:)
pozdr.
basia

2. Data: 2002-03-20 16:32:12

Temat: Re: bzi..i co dalej ?
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gruntowych sie podnosi. Moze doradzicie mi , co moznaby tam posadzic -
> topole odpadaja:)), ale moze jakies krzewy....

Metasequoia glyptostroboides. Piekne drzewo, szybko rosnie, znosi zalanie nawet
na miesiac czy dwa. Uwielbia mokro. Ewentualnie jej kuzyn, tylko zapomnialem
nazwy (chyba Cyprysnik blotny). To pierwsze rosnie wasko, strzeliscie, to
drugie jest szerokie, rozlozyste.
Hej,. Mariusz Mieczakowski

Yukka i fikus beniamina
potrzebne 200 000 sadzonek lipy na eksport do Czech.
błagam-szukam solidnego studniarza
sadzonki kupię
Problem stawowy