Z Holandii

81. Data: 2010-03-26 20:51:05

Temat: Re: Z Holandii
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No jaki? Nie trzymaj nas dłużej w napięciu! ;)

Miałam to samo napisać ;)

--

Paulinka

82. Data: 2010-03-26 21:00:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 21:40, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Ale ja się nie odniosłem do "tajemnicy teścia".
>
> Mnie chodzi o to dlaczego tak ciężko jest Ci przekazać różne treści

Jeżeli komuś ciężko jest mi przekazać różne treści, to znaczy, że
problem jest u niego, nie u mnie.

> i dlaczego "nikt cię nie rozumie"

A to z czego cytat?

> Stalker, wiem, wiem Chiron Cię rozumie ;-)
> i Ender, bo oni dwaj mają podobny problem...

Tak, ten nasz wspólny problem to brak bezproblemowości. W odróżnieniu
od reszty grupki.

83. Data: 2010-03-26 21:11:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jeżeli komuś ciężko jest mi przekazać różne treści, to znaczy, że
> problem jest u niego, nie u mnie.

Komunikacja ma zawsze dwa kanały. Aż trudno uwierzyć, że zawsze winna za
ewentualne błędy, jest osoba wysyłająca do Ciebie komunikat.

> A to z czego cytat?

Patrz niżej.

> Tak, ten nasz wspólny problem to brak bezproblemowości. W odróżnieniu
> od reszty grupki.

Qrcze też bym tak chciała.

--

Paulinka

84. Data: 2010-03-26 21:40:02

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Komunikacja ma zawsze dwa kanały.

Gdyby tak było, to zawsze by się rozmówcy ze sobą mijali. ;)

Ewa

85. Data: 2010-03-26 21:51:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Gdyby tak było, to zawsze by się rozmówcy ze sobą mijali. ;)

A czemu się zawsze mijamy? ;)

--

Paulinka

86. Data: 2010-04-01 09:02:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Apr 2010 10:56:53 +0200, Ender napisał(a):

> Tu chyba również będę życzył wszystkim Wesołych Świąt,

Nawzajem :-)

> jako że muszę się po woli zbierać do podróży.

A ja do jutrzejszych gości w liczbie wieeeelkiej i tak na całe święta :-)

> Dla tych, co za mną nie przepadają będę miał tutaj
> chyba szczególnie miłą wiadomość,
> a mianowicie, że w większości bardzo mnie rozczarowali
> i w okresie świątecznym rozważę sobie swój dalszy udział
> w ich niniejszej grupie naukowej.
> ENder

O żesz, ależ masz problemy - zamiast rozważać sens bycia tutaj, po prostu
bądź i baw się dalej, byleś wiedział, jak to robić :-)

87. Data: 2010-04-01 09:10:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Apr 2010 11:09:54 +0200, Ender napisał(a):

> Tu nie chodzi o sens, ale o cel,
> a żaden mi więcej jakoś nie przychodzi do głowy ;-)
> ENder

No to wesołych świąt i... rychłego powrotu :-)

88. Data: 2010-04-01 11:47:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej sytuacji wytknę ci największy błąd jaki popełniłeś:
nie odróżniłeś osób które ujawniły się, aby osłabić się potrząsnięciem
tobą w imię twojego własnego dobra, od hien które zgłosiły się mniej
lub bardziej jawnie podniecone wyłącznie po to, aby cię ukrzyżować.

Praktycznie wszystkie pozostałe twoje błędne ruchy i nadzbyt śmiałe
eksperymenty, podkreślam: praktycznie wszystkie, to imho przede
wszystkim konsekwencja tego w/w błędu.

--
CB

[...]

89. Data: 2010-04-01 13:19:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 13:47:51 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
> lub bardziej jawnie podniecone wyłącznie po to, aby cię ukrzyżować.
>
> Praktycznie wszystkie pozostałe twoje błędne ruchy i nadzbyt

Nazbyt. Kolejny raz już nie zdzierżę tego słówka z "d" przed "z".

> śmiałe
> eksperymenty, podkreślam: praktycznie wszystkie, to imho przede
> wszystkim konsekwencja tego w/w błędu.

Bla bla.

Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)
WSZELKIE WYBORY...
In vitro refundowane?
Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE