In vitro refundowane?

1. Data: 2010-03-23 17:51:51

Temat: In vitro refundowane?
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy nasi "liberalowie" oglupieli?

Zabiora w podatkach kase samotnej matce z 3 dzieci,
ktorej ledwo starcza na chleb i rower jej dziecka,
po to zeby kto sie mogl zaplodnic za 20 tysiecy zlotych.

No a wszystko po to zeby dac zarobic spasionym managerom w klinikach.
Banda zlodziei i sukinsynow!

Druch

2. Data: 2010-03-23 18:03:10

Temat: Re: In vitro refundowane?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież oni chcą tego samego co ty: aby rodziło się więcej dzieci.

Popierdoloło cię doszczętnie? :)
W sumie nic nowego. ;)

--
CB

3. Data: 2010-03-23 18:13:00

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message
> [...]

Liberalowie pomagaja dzieciom, kocham tych zlodzei:

"Troskliwe misie" z ministerstwa finansów (na co dzień walczące m.in. o
"lepsze jutro młodzieży") postanowiły mocno ograniczyć dostęp do nauki
języków obcych. Rząd przyjął projekt zmian o ustawie VAT nakładający na
kursy językowe 22% podatek od wartości dodanej."

http://nczas.com/wiadomosci/polska/urzednicy-dla-mlo
dziezy-drozszy-angielski-i-centra-dziennego-pobytu/

Druch

4. Data: 2010-03-23 18:25:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Mar 2010 19:03:10 +0100, cbnet napisał(a):

> Przecież oni chcą tego samego co ty: aby rodziło się więcej dzieci.
>
> Popierdoloło cię doszczętnie? :)
> W sumie nic nowego. ;)

Jedno urodzone na kilka zabitych braci i sióstr? - super.
:-///
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-23 18:39:37

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 18:51, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> [...]
> po to zeby kto sie mogl zaplodnic za 20 tysiecy zlotych.
>
> No a wszystko po to zeby dac zarobic spasionym managerom w klinikach.

na ch..j dzieciom samotnej matki rower?
a jak nie majom na chleb, to niech jedzom bulki

J-23 itede...

6. Data: 2010-03-23 18:45:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
q.googlegroups.com...

> na ch..j dzieciom samotnej matki rower?
> a jak nie majom na chleb, to niech jedzom bulki
>
> J-23 itede...

Chcesz aby ci glowe obcieto jak owej?

7. Data: 2010-03-23 18:48:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 19:45, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

q.googlegroups.com...

> Chcesz aby ci glowe obcieto jak owej?

tobie dawno juz amputowano jaja, bo podsylasz nieaktywne linki

8. Data: 2010-03-23 19:00:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...

q.googlegroups.com...

> tobie dawno juz amputowano jaja, bo podsylasz nieaktywne linki

Nie sprawdzam linków mozliwe, ze z robalami.

9. Data: 2010-03-23 20:05:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcą zabrać "wykształconym z miasta" i m.in. zafundować edukację
pociech matek z 3-ką dzieci.

To chyba coś z czego powinieneś się cieszyć, nie?
A może pojebało ci już wszystkie szare komóreczki? ;)

10. Data: 2010-03-24 08:46:22

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
q.googlegroups.com...

> na ch..j dzieciom samotnej matki rower?
> a jak nie majom na chleb, to niech jedzom bulki

Srednio smieszne. Doswiadczylbys glodu to bys mowil inaczej.
W Polsce spory odsetek dzieci niedojada.
Panstwo odbierze im kase i laduje kase w in vitro. Cyniczni zlodzeje.
Druch

Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE
byłem kiedyś na takim szkoleniu
PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó