PRZEPROSINY

1. Data: 2010-03-22 16:08:32

Temat: PRZEPROSINY
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam z całego serca dziadka mojego najmłodszego dziecka.

2. Data: 2010-03-22 17:15:05

Temat: Re: PRZEPROSINY
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam z całego serca dziadka mojego najmłodszego dziecka.

Czyli teścia od N-tej żony ? A może własnego ojca a inne dzieci zwyjątkiem
ostatniego to twoje pasierby ? Albo też przypadkiem poznałeś ojca gościa,
który zrobił dzidziusia twojej N-tej żonie, przebiłeś mu nożem oponę w aucie
i teraz go przepraszasz ? Kto to jest ? Czy to jest .... cebe ? :))))
Powiedz lepiej ojcu twoich dzieci, żeby się nad sobą zastanowił.

Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó
Re: Czy Sokrates był sofistą
Już wkótce...
Typy kobiece.
Nasza seksualność.