In vitro refundowane?

11. Data: 2010-03-24 08:58:49

Temat: Re: In vitro refundowane?
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:hoav3l$lkt$1@news.dialog.net.pl...
> Czy nasi "liberalowie" oglupieli?
>
> Zabiora w podatkach kase samotnej matce z 3 dzieci, ktorej ledwo starcza
> na chleb i rower jej dziecka,
> po to zeby kto sie mogl zaplodnic za 20 tysiecy zlotych.
>
> No a wszystko po to zeby dac zarobic spasionym managerom w klinikach.
> Banda zlodziei i sukinsynow!
>
> Druch

Muszę Ci powiedzieć Duchu, że tego typu chwyty i chwyciki erystyczne
zupełnie przestały na mnie działać. Wręcz śmieszą.

To co? Pogadamy normalnie i poważnie? Czy będziemy zabawiać się w hasełka?

MK

12. Data: 2010-03-24 09:00:26

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message
q.googlegroups.com...

> Srednio smieszne. Doswiadczylbys glodu to bys mowil inaczej.
> W Polsce spory odsetek dzieci niedojada.
> Panstwo odbierze im kase i laduje kase w in vitro. Cyniczni zlodzeje.
> Druch

Nie Duszku, to ty cynicznie powolujesz sie na takie obrazki.

A jak znasz jakas rodzine, której dzieci niedojadaja to moze im po prostu
jakos pomóz zamiast grzmiec (z ambony??) w sieci.

MK

13. Data: 2010-03-24 09:09:59

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote in message

> Nie Duszku, to ty cynicznie powolujesz sie na takie obrazki.

Cynicznie? Dzieciaki niedojadaja, zlodziej im zabieraja w podatkach
(jedno invitro = 20 tys.)
i to JA JESTEM CYNICZNY?

> A jak znasz jakas rodzine, której dzieci niedojadaja to moze im po prostu
> jakos pomóz zamiast grzmiec (z ambony??) w sieci.

Pomagam. Z jednej strony. A z drugiej swinie u koryta okradaja tych ludzi.
To jest cynizm tej bandy zlodziei. Beda kiedys rozliczeni za ten cynizm.

Pozdrawiam,
Druch

14. Data: 2010-03-24 09:13:51

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Premier milosci nawet wiedzial ile cebula kosztuje!
zatroskany, pochylajacy na ludzmi ... cynik.

Druch

15. Data: 2010-03-24 09:42:08

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 09:46, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> [...]
> W Polsce spory odsetek dzieci niedojada.
> Panstwo odbierze im kase i laduje kase w in vitro. Cyniczni zlodzeje.

Jak mozne odebrac cos (kase-jak piszesz), czego nie maja? Chyba ze sa
biedni inaczej, np. duchem... Co ma metoda in vitro do glodujacych
dzieci? Upowszechnic antykoncepcje. Wprowadzic obowiazkowa edukacje
seksualna. Zlagodzic restrykcyjna ustawe antyaborcyjna... To sa metody
podstawowe walki z bieda, i nadmierna plodnoscia ludzi zyjacych w
niedostatku.

16. Data: 2010-03-24 10:04:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest cynizm tej bandy zlodziei. Beda kiedys rozliczeni za ten cynizm.

Ale takie zachowanie nalezy moim zdaniem do "zakresu obowiazków" kazdego
polityka.
Jaki system proponujesz w zamian i co zrobisz, zeby go wprowadzic?

MK

17. Data: 2010-03-24 10:32:16

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

> Jak mozne odebrac cos (kase-jak piszesz), czego nie maja? Chyba ze sa
> biedni inaczej, np. duchem... Co ma metoda in vitro do glodujacych
> dzieci?

Nie rozumiesz czy udajesz ze nie rozumiesz?
Na invitro pojda pieniadze. Czuje? Mao-Tse-Tuska?
Nie moje, Twoje, tego pana.
Wiesz skad? Z podatkow, slyszales o nich?

np. z podwyzszonego VAT na nauke agielskiego dla dzieci. Link podalem.

> [...]
> seksualna. Zlagodzic restrykcyjna ustawe antyaborcyjna... To sa metody
> podstawowe walki z bieda, i nadmierna plodnoscia ludzi zyjacych w

O czym Ty do mnie mowisz...
Bo Banda Tuska chce sie nakrasc,
wiec zeby ograniczyc glodowanie dzieci, trzeba ograniczyc ich liczbe????
Kpisz??? Halo, to ziemia!
(addendum: z braku dzieci, temu panstwu grozi katastrofa _finansowa_).

Druch

18. Data: 2010-03-24 10:50:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierdolnij sie Debilu do kosciula i pomódl sie za swoje demony.
Na co jeszcze czekasz?
Kopa na rozped potrzebujesz?

--
CB

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci

[...]
O czym Ty do mnie mowisz...
[...]

19. Data: 2010-03-24 11:13:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kpisz??? Halo, to ziemia!
> (addendum: z braku dzieci, temu panstwu grozi katastrofa _finansowa_).

Tak myslalam Duchu, ze nie chcesz pogadac, tylko wywalic swoja frustracje
polityczna......
Wyluzuj facet.
Wiosna za oknem, a ty zajmujesz sie Panami Politykami. To swoisty ludek i z
prawda u nich ciezkawo (niezaleznie od opcji).

MK

20. Data: 2010-03-24 11:39:52

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiosna za oknem, a ty zajmujesz sie Panami Politykami. To swoisty ludek i
> z prawda u nich ciezkawo (niezaleznie od opcji).

Najpierwsz ze jestem cyniczny, teraz ze nie chce pogadac.
Mam wrazenie ze nie wygodny Ci jest temat to trzeba mi
przypisac zle intencje (np. frustracje).

Przeciez J-23 wyraznie zjechal z tematu.
Wkurza mnie to gdy ten lud nic nie rozumie, a jest robiony
w bambuko i glosuje przeciw sobie (i mnie przy okazji).

Pytasz w inny poscie jak temu zaradzic.
Odpowiadam.
Wladza dziala w pewnym mechanizmie.
Klik i ukladow bo to IM przynosi zyski.
np. zabieraja tubylcom kase na in vitro,
PO TO zeby kliniki zarobily a potem
"odwdzieczyly sie" wladzy.
Wladza zyskuje, lud, zwlaszcza biedny jest okradany.
Powoduje to obciazenia podatkowe obywateli.
Jaki efekt?
W zeszyl roku, Niemcy mialy -5% PKB.
To po prostu zapasc.
Ten caly system upada.
Tylko dlatego ze ONI chca napelniac swoje koryta.
Wiesz jak bardzo jestesy zadluzeni? Zwlaszcza w ostatnich latach?

A ludziom wmawiaja, ze to laska dla ludu,
bo im umozliwiaja in-vitro.
Lud nie rozumie ze jest okradany.

Jak zadzialac? Uswiadamiac to ludziom!
Zeby nie glosowali na tych ktorzy ich okradaja.
Rzad Tuska sporo zrobil zeby zalozyc kolejne kajdany ludziom.
Niestety, dzieki dobre PR, moze zrobic wszystko,
napluc w twarz a ludzie powiedza ze to deszcza pada.
To jest niebezpieczne.
ONI sie juz niczego nie boja. Robi sie niebezpieczna sytuacja.
Ludzie de facto coraz bardziej wkurzeni,
ale jeszcze wierza w ten PR.
Przyjdzie moment gdzie emocje puszcza.
Chcesz kolejnego Leppera?

Pozdrawiam,
Druch

Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE
byłem kiedyś na takim szkoleniu
PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó