In vitro refundowane?

51. Data: 2010-03-25 00:19:05

Temat: Re: In vitro refundowane?
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hoe7v4$6vj$1@news.onet.pl...

> Słusznie, ale głodu też raczej nie było.

Był, był. Może nie dla wszystkich ale w miarę po równo ;)

> Posiłki dla najbiedniejszych były zapewniane przez szkołę + fluoryzacja,
> badania, podręczniki i inne podobne świadczenia.

W tym też kosmiczne pensje, emerytury, mieszkania oraz talony na 126p dla
"zasłużonych" za które płacimy do dzisiaj. Ale o tym nie mówmy.
A Ty wiesz ile wtedy darów dla Polski z zachodu zagarnęła czarna mafia?

> Obecnie patologia sięga znacznie, znacznie głębiej i tego typu ruchy z
> religią byłyby tak skuteczne, jak pudrowanie syfilisa.

Wydaje mi się, że jak pokazanie syfilisa, którego nikt już nie chce
pudrować.

> Zresztą, to przecież nie szkoła jest odpowiedzialna za głód dzieci.
> No może częściowo, w części zwielokrotnionych 'wrześniowych wydatków'.
> ENder

zgoda.

Pozdrawiam.

52. Data: 2010-03-25 07:11:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

50 000 000 obiadów dla dzieci refundowanych rocznie - to cena
jaką Państwo wydatkuje na nauczanie religii w szkołach.

Bez komentarza.

--
CB

Zgadza się, bo za mniejszą ilość środków na dokarmianie dzieci
w szkołach odpowiedzialna m.in refundowana przez Państwo
religia w szkołach.

53. Data: 2010-03-25 07:48:10

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote in message

> Fakt, w 1989 bylo super.....
> Ale "pogorszenie" przypisuje urzednikom i ich urzedniczej naturze
> (zamilowaniu do mnozenia papierków, regulacji, wytycznych itd.). Matko,
> zeby to wszystko jakos zmiotlo.... pieknie by bylo.

Ale to nie urzadnik podejmuje decyzje o otwarciu kolejnego ministerstwa
czy gmachu biurokracji. To robi rzad.
Urzednik jest w zasadzie niczemu niewinny: ktos dal ogloszenie ze jest praca
w urzedzie wiec ON idzie tam skoro praca jest. I pracuje bo tak mu kazali,
i nawet moze robic to dobrze. NIE ON stworzyl ten system.

Stworzyl to ktos kto chcial wiecej Urzedów, zeby moc KONTROLOWAC
przeplyw kasy i obsadzac niektore stanowiska swoimi ludzmi.
A wiec umacniac swoja wladze.

Urzednik jest niewinny.

Druch

54. Data: 2010-03-25 07:57:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 08:26, Ender <e...@n...net> wrote:
> Właśnie przypomniałem sobie, dlaczego do lat nie oglądam tej je*anej
> telewizji, nie czytam gazet, ani nie wchodzę na portale informacyjne,
> a mój brat woli rzucić tej je*anej katechetce te parę złotych,
> i nie wnikać w ten syf.

I tak wlasnie czyni znakomita wiekszosc.
Uszy po sobie.
W domu, albo przy wodce, mocny w gebie macho.
W realu, na przyklad na sesji rady miejskiej, potulny baranek.

Syf sie sam nie odsyfi, chocbys nie wiem jak udawal,
ze go nie zauwazasz.

55. Data: 2010-03-25 07:59:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak, mały.
Lepiej schowaj się za moimi plecami, aby przypadkiem piana z gąb
oszłomów nie opryskała twojego grafitowego garnituru. ;)

--
CB

56. Data: 2010-03-25 08:26:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się, mały.
To kwestia obojętności wynikająca z dystansu i pokory wobec
patologii społecznej, która ciebie przecież nie dotyczy, bo nie
jesteś mimo wszystko potwornym bezmózgiem tak jak oszołomy. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

To nie chowanie się.
Po prostu co się będę pchał tam, gdzie są lepsi i lepiej sobie poradzą?
Tylko rozpierduchę mam robić?
Powiedziałbym raczej, że to kwestia rozsądku i pokory ;-)

57. Data: 2010-03-25 08:48:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko podrzuć chociaż czasem jakieś kanapki i do tego
pomidorki, mały, czy cuś. ;D

--
CB

> [...]
> Syf sie sam nie odsyfi, chocbys nie wiem jak udawal,
> ze go nie zauwazasz.

I dla tego liczę m.in. na Ciebie Haniu ;-)
Do boju, do boju, do boju hejahej!

58. Data: 2010-03-25 14:32:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 09:21, Ender <e...@n...net> wrote:
> I dla tego liczę m.in. na Ciebie Haniu ;-)
> Do boju, do boju, do boju hejahej!

Ja juz sie nawojowalam.
Oprocz posiadania swojego zdania i opinii mocno
niezaleznych, wychowalam nowe pokolenie,
nieulegajace wzmiankowanemu syfowi.

To mi wystarczy.

Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE
byłem kiedyś na takim szkoleniu
PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó