Z Ikselką w temacie :-)

21. Data: 2009-03-08 20:07:18

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zajazd na psychologii do XL planujemy. Przyłączysz się? :D

Może, ale wolałbym raczej sam sprawdzić jak tam u niej z tym żarem.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

22. Data: 2009-03-08 20:23:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:07:18 +0100, jadrys napisał(a):

> Może, ale wolałbym raczej sam sprawdzić jak tam u niej z tym żarem.

To domowe ognisko - gości przyjmujemy razem z mężem i to tylko zaproszonych
:-)
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

23. Data: 2009-03-08 20:30:03

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zapraszałam Was? - zbyt wątłe te sympatie grupowe, jak się okazuje, aby
> zaraz bramę otwierać.

Czas jakiś temu pisałaś, że brama u Was zawsze otwarta i gości chętnie
witacie :)

JBP

24. Data: 2009-03-08 20:47:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:30:03 +0100, JBP napisał(a):

> Czas jakiś temu pisałaś, że brama u Was zawsze otwarta i gości chętnie
> witacie :)

A nie było napisane, że gość to zaproszona osoba?

No i... kiedys jednak psy musimy wypuszczać. Ostatnio cały czas.

25. Data: 2009-03-08 20:49:12

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To domowe ognisko - gości przyjmujemy razem z mężem i to tylko zaproszonych
> :-)

I tak się skończył mit o gościnnej ikselce.. Pewnie gdy ktoś ci łazi po
lesie to go szczujesz psami..

26. Data: 2009-03-08 20:56:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:49:12 +0100, jadrys napisał(a):

> I tak się skończył mit o gościnnej ikselce..

Mit? - alez ja mam ciągle gości. Własnie rano jedni wyjechali.
Byli ZAPROSZENI :-)

> Pewnie gdy ktoś ci łazi po
> lesie to go szczujesz psami..

Mam ubezpieczenie - jak moje psy kogoś pogryzą w ogrodzonym lesie lub przy
granicy działki, CU płaci odszkodowanie. To kosztuje tylko ok. 30 zł
rocznie. Nie ma sprawy.

27. Data: 2009-03-08 21:28:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:56:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Mam ubezpieczenie - jak moje psy kogoś pogryzą w ogrodzonym lesie lub przy
> granicy działki, CU płaci odszkodowanie. To kosztuje tylko ok. 30 zł

I - nie szczuję. Same wiedzą, kto swój. Znajomi znają hasełko.

28. Data: 2009-03-08 21:35:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> A zapraszałam Was? - zbyt wątłe te sympatie

A poczucie humoru to nawet nie wykiełkowało, gdzie tam o pędzie mówić
(choćby wątłym).

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2009-03-08 21:39:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 22:35:15 +0100, Aicha napisał(a):

> A poczucie humoru to nawet nie wykiełkowało, gdzie tam o pędzie mówić
> (choćby wątłym).

Mam poczucie humoru stosowne do towarzystwa.
Wniosek - widocznie za poważni jesteście :->

30. Data: 2009-03-08 21:45:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 22:39:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> Mam poczucie humoru stosowne do towarzystwa.
> Wniosek - widocznie za poważni jesteście :->

...albo nie wykiełkowaliście :-D
--
[...]

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość