Z Ikselką w temacie :-)

91. Data: 2009-03-09 17:29:36

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> A w czym?

W bucie. ;)

Ewa

92. Data: 2009-03-09 17:29:38

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A gdzie mieszkasz?

Na dzień dzisiejszy w Wielkopolsce, ale myślę o emigracji do któregoś z
państw basenu morza śródziemnego..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

93. Data: 2009-03-09 17:31:22

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> A masz psy?
>
> Qra
Mam jednego, ale on wita gości machaniem ogona..

94. Data: 2009-03-09 17:48:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On nie ma cepa w domu... A one - same wszak nie przyjadą, muszą swoich
> cepów zabrać... Może o to chodziło.

DOKŁADNIE.

95. Data: 2009-03-09 17:49:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Biedak... czymże więc młóci?
>
> Qra

Zależy co, często jajmi...

96. Data: 2009-03-09 17:50:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Mam jednego, ale on wita gości machaniem ogona..

Zboczony jakiś ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

97. Data: 2009-03-09 17:52:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam jednego, ale on wita gości machaniem ogona..

Wzoruje się na tobie? 8-()

98. Data: 2009-03-09 17:53:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W bucie. ;)
>
> Ewa

Za cholewą? A może w rękawie?

99. Data: 2009-03-09 17:59:15

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zboczony jakiś ;)

Tylko nie zboczony.. Normalny heteroseksualista.. Nie zauważyłem żeby
"chłopy" go pociągały..

100. Data: 2009-03-09 17:59:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:24:06 +0100, Aicha napisał(a):

> Ale jak piszesz posty, to mogłabyś odłożyć.

Wtedy trzymam w zębach.

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość