Z Ikselką w temacie :-)

81. Data: 2009-03-09 17:05:55

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 17:49:45 +0100, Aicha napisał(a):

> Być może to takie perfumy są. Wolę się spotykać z tymi, którzy nie
> mają "widzimisiów", a "po" chcą jeszcze, a nie straszą policją :>

To po to się pchasz na pospolite ruszenia?

82. Data: 2009-03-09 17:06:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 17:51:29 +0100, jadrys napisał(a):

> Raczej nie musisz się wstydzić.. Ale gdyby jakiś grupowicz (grupowiczka)
> zechciał`a zajrzeć w moje skromne progi, to nie widzę problemu...

A gdzie mieszkasz?

83. Data: 2009-03-09 17:06:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 17:53:22 +0100, jadrys napisał(a):

> A w czym?

W ręce.

84. Data: 2009-03-09 17:07:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> On nie ma cepa w domu...

Biedak... czymże więc młóci?

Qra

85. Data: 2009-03-09 17:08:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> Raczej nie musisz się wstydzić.. Ale gdyby jakiś grupowicz (grupowiczka)
> zechciał`a zajrzeć w moje skromne progi, to nie widzę problemu...

A masz psy?

Qra

86. Data: 2009-03-09 17:19:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:08:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> A masz psy?
>
> Qra

Planujesz wizytę bez zaproszenia? - "nie widzę problemu" to jakieś
wymijające jest...

87. Data: 2009-03-09 17:24:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> W ręce.

Ale jak piszesz posty, to mogłabyś odłożyć.

--
Pozdrawiam - Aicha

88. Data: 2009-03-09 17:25:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Planujesz wizytę bez zaproszenia?

Nie. Lubię zwierzęta.

Qra

89. Data: 2009-03-09 17:26:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I to jeszcze niektóre gaworzące o gościnności - po mojej wizycie u nich we
> Wrocku.

Gościłaś u kogoś we Wrocku?

Ewa

90. Data: 2009-03-09 17:27:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Epopeję.

Narodową w dodatku! A co!

Ewa

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość