Z czym kaszanke ?

1. Data: 2002-04-09 14:45:54

Temat: Re: Z czym kaszanke ?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani
>
> Dzis na kolacje bedzie u mnie kaszanka, ktora pewna Tajemnicza i Szlachetna
> i Dobra i Litosciwa Osoba mi przywiozla wczoraj samolotem marki "LOT".
> I nie wiem z czym ja podac. Z ziemniakami ? z surowka ? jezeli tak z jaka ?
> Z jajkiem smazonym (!) ?

Z ziemniaczkami z wody i surowka z kiszonej kapusty+marchewka+jabluszko.
Do tego kaszanka na goraco z cebulka.
Pycha. Tez bede miec dzis taki obiadek:)

Pozdrawiam,
Mich

ps. co jest, ze nie moge czytac pl.rec.kuchnia przez netszkape?
i to jako jedyna??? (inne spokojnie)

1. Data: 2002-04-09 14:51:17

Temat: Z czym kaszanke ?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kochani

[...]

Ewcia
(zapchana aktualnie polskim twarogiem od Szlachetnej i Litosciwej Osoby)

--
Niesz !

1. Data: 2002-04-09 14:57:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Z jajkiem smazonym (!) ?
>

>Ewcia
>(zapchana aktualnie polskim twarogiem od Szlachetnej i Litosciwej Osoby)

nie pluj okruchami bialymi!!!!!!!!!
Kaszanka z cebulka przede wszystkim, a potem z chlebem. ja
jeszcze czasem musztardy sobie biore. reszte ozdob do kaszanki
olewam

Szla...pardon, Krysia, bez kaszanki, znaczy szlachetna
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-09 15:52:04

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
1...@n...onet.pl...

Szlachetna

> Z ziemniaczkami z wody i surowka z kiszonej kapusty+marchewka+jabluszko.
> Do tego kaszanka na goraco z cebulka.
> Pycha. Tez bede miec dzis taki obiadek:)

Ziemniaki mam, a kiszonej kapusty nie... (buu cichutkie).
To bedzie z ziemniakami, z cebula i z musztarda, olé !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-04-09 15:54:54

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
news: h...@4...com...

> nie pluj okruchami bialymi!!!!!!!!!
> Kaszanka z cebulka przede wszystkim, a potem z chlebem. ja
> jeszcze czasem musztardy sobie biore. reszte ozdob do kaszanki
> olewam

Tak, Ciociu, tylko ziemniaczkow dodam :-)

Ewcia
(ogladajaca Rumcajsa na TV Polonia)

--
Niesz !

1. Data: 2002-04-09 16:00:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
.net...
> [...]
> Z jajkiem smazonym (!) ?
>

> Ewcia
> (zapchana aktualnie polskim twarogiem od Szlachetnej i Litosciwej Osoby)

tylko z chlebkiem, skoro kapuchy nie masz... a w sloikach kiszonej nie mozna
u Was dostac?

Mechcia

1. Data: 2002-04-09 16:25:50

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> a écrit dans le message news:
a8v325$gik$...@n...tpi.pl...

> tylko z chlebkiem, skoro kapuchy nie masz... a w sloikach kiszonej nie
mozna
> u Was dostac?

Nie. Ale mozna kupic w "garmazeriach" alzackich, tylko ze ja nie mam teraz
pod reka Moj Alzatczyk w niedziele na targ przyjezdze tylko.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-04-09 17:37:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8v1vj$aj5$...@n...nuria.telefonica-
data.net...
> <m...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
> 1...@n...onet.pl...
>
> Ziemniaki mam, a kiszonej kapusty nie... (buu cichutkie).
> To bedzie z ziemniakami, z cebula i z musztarda, olé !

Czeba było zrobić z cząstkami jabłuszek, pyyyyycha!
Wkn

1. Data: 2002-04-09 17:42:47

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> tylko z chlebkiem, skoro kapuchy nie masz...

Kaszana nieżle komponuje się również z ogórem kiszonym.

Przy okazji - bo sezon grillowy zbliża się wielkimi kroczami - pomysł
stary jak świat:
Zawijamy dosyć szczelnie kaszanę w alufolię (można zrobić szpikulcem
małe dziurki od góry, aby się biedactwo nie udusiło) i pakujemy w
stygnący żar po upieczeniu potraw podstawowych na grillu.
Po godzince (dobrać doświadczalnie do rodzaju węgla) wyciągamy i
serwujemy trochę już zgłodniałym współgrillownikom.
Powinna być chrupiąca skórka i rozpływająca się treść.

sadyl

1. Data: 2002-04-09 18:09:26

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i Dobra i Litosciwa Osoba mi przywiozla wczoraj samolotem marki "LOT".
> I nie wiem z czym ja podac. Z ziemniakami ? z surowka ? jezeli tak z jaka

Ze swiezym chlebkiem najlepsza - a do tego jak dla mnie ogorki- zielone,
kwaszone. No i oczywiscie duszona cebulka. Jak ktos chce to jeszcze
musztardy do tego podaj ;-)

--
Catalina

zna ktos moze przepisy na...?