ZAGADKA....

11. Data: 2008-09-23 05:15:37

Temat: Re: ZAGADKA....
Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, dziecko urodzone około 20 października 2006, o czasie, zaden
> wcześniak...

Wiem, wszyscy już wiedzą ! że jeszcze "możesz"
Ale czy to musi być ku... tematem na kuchni ??

12. Data: 2008-09-23 06:45:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> Wiem, wszyscy już wiedzą ! że jeszcze "możesz"
> Ale czy to musi być ku... tematem na kuchni ??

A kto się przy.....ił do wątku - trolle. Zrób sobie ich listę.

13. Data: 2008-09-23 07:26:12

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> A kto się przy.....ił do wątku - trolle. Zrób sobie ich listę.

Ok wodzu zwracam honor !
pl.rec.kuchnia od dziś jest miejscem w którym wylewasz swoje frustracje,
pierzesz łóżkowe brudy, opowiadasz sny i nawołujesz do antysemickich
zachowań.
Jeszcze raz przepraszam
RESPECT miszczu

14. Data: 2008-09-23 07:31:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pl.rec.kuchnia od dziś jest miejscem w którym wylewasz swoje frustracje,
> pierzesz łóżkowe brudy, opowiadasz sny i nawołujesz do antysemickich

Zmień sobie nicka - autosugestia to potężna siła, bo bez bimbru bredzisz. Na
jeden mój post - obojętne, czy temat jest zgodny z grupą czy nie przypada
średnio 6 postów trolli.

15. Data: 2008-09-23 07:52:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pl.rec.kuchnia od dziś jest miejscem w którym wylewasz swoje frustracje,
> pierzesz łóżkowe brudy, opowiadasz sny i nawołujesz do antysemickich

Jeszcze jedno - do niczego nie nawołuję. W Polsce nie ma Semitów i cóż
mnie obchodzą ci ludzie. Polska i Polacy mają problemy z Turkami
chazarskimi, zwłaszcza tymi, którzy kultywują mozaizm, oraz z wyrosłymi z
nich ateuszami i bolszewikami. Są to ludzie napływowi po IIWŚ - nigdy
wcześniej nie mieszkający na ziemiach Polski.
Wrodzy i nie asymilujący się.
Na kuchnię (lepiej byłoby "do kuchni" znoszone są reakcje na moje posty
zamieszczane na innych grupach. Do_nosiciele nawet nie zastanawiają się nad
sensem tego co piszę, często - przyznaję - prowokacyjnie, inaczej nie można
pobudzić adresatów do myślenia. Niewiele to daje, do_nosiciele wolą
zasypywać grupy swoimi stereotypami...

16. Data: 2008-09-23 18:18:19

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na
> jeden mój post - obojętne, czy temat jest zgodny z grupą czy nie przypada
Brawo !!!!
Sam przyznajesz że jednym swoim postem potrafisz wpienić 6 osób (pomijam te
które mają cię w KF)

17. Data: 2008-09-23 18:30:21

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można
> pobudzić adresatów do myślenia. Niewiele to daje, do_nosiciele wolą

Żałosne tłumaczenie zwłaszcza z ust Hrabiego Sasa Mikulskiego
Każdy popełnia błędy, ale tylko nieliczni (czytaj inteligentni) potrafią się
do tego przyznać.
Jeszcze nie tak dawno wyłeś jak łoś do jakiejś Syli, pieprzyłeś o tramwajach
(konkretnie o numerach linii)
Teraz piszesz wiersze albo kopiujesz teksty ze stron www i mienisz się
"fachowcem" od wszystkiego z monopolem na racje. I ty śmiesz użytkowników
Usenetu nazywasz trolami, tylko dlatego że odpowiedz na post będący po za
tematem grupy była niepochlebna twojej zadufanej w sobie osobowości (tylko
której Prawusek & Panslavista)

18. Data: 2008-09-23 18:41:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz piszesz wiersze albo kopiujesz teksty ze stron www i mienisz się

Piszę wiersze i głównie te kopiuję - swoje, cudze zdarzyło mi się - parę
razy w ciągu 8 lat.

> "fachowcem" od wszystkiego z monopolem na racje.

Odpowiadam na zadane wszem i wobec pytania - mam pełne do tego prawo -
na takich samych zasadach jak inni.

I ty śmiesz użytkowników Usenetu nazywasz trolami

Nie dlatego... Znoszą tu swoje jaja - opinie o moich postacj z innych
grup - głównie psp (polityka) i tu usiłuja mnie "cichcem" (bez piszących na
psp) skopać w kącie kuchni...

Nie interesuje mnie twoja osobowość - o ile nie byłaś tą Sylą. Swoją
maskuję jak tylko mogę, dlatego mam tulu fanów i fanek - najzwyczajniej
zaintrygowanych...

19. Data: 2008-09-23 18:52:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo !!!!
> Sam przyznajesz że jednym swoim postem potrafisz wpienić 6 osób (pomijam
te
> które mają cię w KF)

W temacie zgodnym?

Cytat z mojego:

Tu sam Panslavista swoje rady
W wirtualnej świata sieci mieści
Kupa durniów go ściga i pluje
Nie dadzą mu rady te słabe ch..e

On nie musi po księgach gmerać
Ani w parchatym GWnie szperać"

20. Data: 2008-09-23 19:01:20

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie interesuje mnie twoja osobowość - o ile nie byłaś tą Sylą. Swoją
> maskuję jak tylko mogę, dlatego mam tulu fanów i fanek - najzwyczajniej

Czcza dysputa Panie Dzieju wróćmy do tematu "kuchnia"
Ja czytam i się uczę !
Ty rób co chcesz, przygotuj się na niepochlebne komentarze ale nie pluj na
autorów bo Izabelin nie jest na końcu świata.

Parowar - pytanie
menazki na obiady?
Wybuchowy przecier pomidorowy.
pan sraka