ZAKAZ PRACY dla emerytow i rencistow

1. Data: 2002-03-05 21:28:56

Temat: ZAKAZ PRACY dla emerytow i rencistow
Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Oto nastepny wspanialy pomysl rzadu sekretarza-premiera-towarzysza Leszka
Milera po odebraniu nam ulg za przejazdy PKP i PKS

CALKOWITY ZAKAZ PRACY

oto propozycje

[.....]
Przypomnijmy: minister przedstawił trzy warianty zmian.

- Wprowadzenie zakazu łączenia świadczeń przedemerytalnych, emerytalnych i
rentowych z pracą zarobkową.

- Zaostrzenie kryteriów dochodowych (bez zmniejszania świadczenia można
byłoby dorobić około 500 złotych, a nie jak do tej pory ponad 1430 złotych).

- Znaczące zwiększenie składki na Fundusz Pracy, odprowadzanej przez
pracodawcę za pracownika emeryta lub rencistę. W grę mogłoby wchodzić nawet
dziesięciokrotne zwiększenie składki (obecnie wynosi ona 2,45 procent
zarobków).
[....]

Reszta w dzisiejszej Rzeczpospolitej
http://www.rzeczpospolita.com.pl/gazeta/wydanie_0203
05/publicystyka/publicys
tyka_a_6.html

Od razu zrobilo sie wesolo

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

2. Data: 2002-03-06 12:09:44

Temat: Re: ZAKAZ PRACY dla emerytow i rencistow
Od: k...@p...onet.pl (Kontestator) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nawet
> dziesięciokrotne zwiększenie składki (obecnie wynosi ona 2,45 procent

Witam!
Komentując ostatni pomysł "Gadających Głów" pozostaje nam jedynie:
1. oczekiwać na uchwałę-apel Sejmu RP do tej grupy społecznej o treści np:
"Obywatelu Rencisto (Emerycie)!
Nie bądź świnią!
Ojczyzna jest w potrzebie!
Podziel się swoim "bogactwem" (a najlepiej zejdź z tego świata dobrowolnie),
a Budżet tego Ci nie zapomni!"
2. oczekiwać na wystąpienie Telewizyjne Premiera RP do Narodu, który
czerpiąc z bogatej skarbnicy pomysłów panującej Formacji przywoła jakże
sprawdzone i skuteczne hasło I-ego Sekretarza PZPREdwarda Gierka w wersji
2002 "Emeryci, Renciści pomożecie?!".

No i co nie pomożecie? Pomożecie - władza Wam pomoże pomóc!
A swoją drogą mój szef w takich sytuacjach mawia - "Grunt, że jest lepiej
jak będzie!".

Ukłony! J.S.

k...@p...onet.pl

"Niczemu się nie dziwić jest rzeczą jedynie pewną, która może nas uczynić
szczęśliwym i zachować w tym stanie"

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

3. Data: 2002-03-06 18:02:42

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kontestator" <k...@p...onet.pl> w
news:006901c1c4ff$5e9aea80$086a4cd5@ppp... pisze tak:

> [...]
>
> No i co nie pomożecie? Pomożecie - władza Wam pomoże pomóc!
> A swoją drogą mój szef w takich sytuacjach mawia - "Grunt, że jest lepiej

3. Emeryci i renciści popierajcie władzę czynem!
Umierajcie przed terminem!

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2002-03-06 18:25:42

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek-Tw." <t...@b...pl> napisał w wiadomości
zeszow.tpsa.pl...
> [...]
nawet
> dziesięciokrotne zwiększenie składki (obecnie wynosi ona 2,45 procent

Z tego tekstu wynika, że za tymi najostrzejszymi propozycjami są
poełnomicnicy rządu Buzka (i współautorzy reformy emerytalnej), a np. Pani
Lewicka z SLD wręcz przeciwnie. Nadal jesteś pewny, że to pomysł rządu
Millera. Sam dajesz link do artykułu, z którego wynika co innego.

> Od razu zrobilo sie wesolo
Rzeczywiście, to straszne, co wymyślają...

Pozdrawiam

Katarzyna G.

5. Data: 2002-03-06 19:33:07

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):
> 3. Emeryci i renciści popierajcie władzę czynem!
> Umierajcie przed terminem!

Wiesz Pearl może lepiej nie popularyzuj tego hasła bo zrobi karierę
jak ten poniżej Twego autorstwa:
____________________
> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.

:-)))

Pozdrówka,
Robert

6. Data: 2002-03-12 21:27:13

Od: "Docent" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

____________________
RP.
> :-)))

Smiech smiechem ale musimy cos zrobic!!! Przeciez to zabojstwo w bialych
rekawiczkach!!!
Jak zwykle wszystko odbija sie na najbiedniejszych i najbardziej
pokrzywdzonych przez los.
Moze napisac do prezydenta? Ma swa strone w internecie. Cholera ich jasna...
Docent

7. Data: 2002-03-22 08:52:12

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Docent wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

> [...]
>pokrzywdzonych przez los.
>Moze napisac do prezydenta? Ma swa strone w internecie. Cholera ich jasna...

Tylko nie zachwycaj się odpowiedzią - jest standardowa, według
schematu: "witamy - dziękujemy za uwagi - rozpatrzymy je -
pozdrawiamy".

Z poważaniem
PZ

Już samo zdrowie jest zwycięstwem

8. Data: 2002-03-22 08:52:39

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2002-03-24 10:05:22

Od: "Docent" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrus napisal:

> Docent wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:
> Tylko nie zachwycaj się odpowiedzią - jest standardowa, według
> schematu: "witamy - dziękujemy za uwagi - rozpatrzymy je -
> pozdrawiamy".

Lepiej cos poklepac niz siedziec na dupie i nic nie robic w tej
sprawie. Przynajmniej trzeba pokazac ,ze jeszcze nie wymarlismy
niczym dinozaury. W przeciwnym wypadku na pewno beda mieli nas gdzies.
Pozdroweczka
Docent

ograniczenie możliwosci pracy dla emerytów i rencisów
Liban, Syria, Jordania szansą polskich eksporterów!!!
telepraca dla niepełnosprawnych
To. Robert Szymczak
5-10-15