ZAPOMNIANA TABLETKA!!!!

1. Data: 2002-11-06 07:53:27

Temat: ZAPOMNIANA TABLETKA!!!!
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pytanie pewnie naiwne i odpowiedzi jednoznacznej na nie nie ma (na
razie). Problem polega na tym, ze zapomnialam wziać tabletki jednego
wieczoru. Na "uzupełnienie" było za późno, bo zorientowałam sie dopiero przy
kolejnej (a wiec 24 godziny po terminie). Uprzedzając pytania i ew. krytyke,
żadnych dodatkowych zabezpieczeń nie stosowałam (rzecz dotyczy "jednego
razu" - we czwartek zapomniana tabletka, w sobote "ten jeden raz"). Pytanie
moje jest proste - czy istnieje duże prawdopodobieństwo, że sprawa się
skomplikuje poprzez nieplanowaną ciążę. Dodam, że tabletki przyjmuję od
dawna i nie zdarzało mi się do tej pory żadnej opuścić.
A.

2. Data: 2002-11-06 09:21:20

Temat: Re: ZAPOMNIANA TABLETKA!!!!
Od: "O.K." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@o...pl> wrote in message news:aqaher$4qo$1@news.lublin.pl...
> [...]
> skomplikuje poprzez nieplanowaną ciążę. Dodam, że tabletki przyjmuję od
> dawna i nie zdarzało mi się do tej pory żadnej opuścić.

A czy z Twojego cyklu wynika, ze w tym dniu bylas plodna?

3. Data: 2002-11-06 09:40:34

Od: "Tomek M." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze nie ma to wiekszego znaczenia w tym przypadku. Jesli "tableki"
przyjmowane byly regularnie i przez dlugi okres, to organizm juz sie do nich
w pewien sposob przyzwyczail a jego "gospodarka hormonalna" w pewien sposob
ustabilizowala. Czas pomiedzy zaprzestaniem dzialania poprzedniej dawki a
przyjeciem kolejnej tez nie byl duzy. Ryzyko zajscia w ciaze w tym przypadku
nie wydaje sie wielkie - jednak napewno wieksze niz w przypadku regularnego
przyjmowania leku. W przypadku tabletek hormonalnych naprawde ciezko jest
okreslic jak dany organizm zareaguje w tym i w podobnych przypadkach...

Pozdrawiam.

Tomasz

4. Data: 2002-11-06 15:20:28

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O.K." <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> przy
> krytyke,
> Pytanie
> >

> A czy z Twojego cyklu wynika, ze w tym dniu bylas plodna?

a czy podczas przyjmowania tabletek wystepuja dni plodne i nieplodne? czy ja
moze o czyms nie wiem? ;P

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-06 17:42:26

Od: "O.K." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> wrote in message

> [...]
> (na

> a czy podczas przyjmowania tabletek wystepuja dni plodne i nieplodne? czy

A czy tabletki powoduja, ze jest totalny brak owulacji?

6. Data: 2002-11-06 19:42:47

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy tabletki powoduja, ze jest totalny brak owulacji?
Mają wywoływać taki efekt.Jest to ich podstawowe działanie.

Gosia

7. Data: 2002-11-06 21:48:05

Od: "O.K." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"/jaro" <j...@p...pl> wrote in message

> Mają wywoływać taki efekt.Jest to ich podstawowe działanie.

Myslalem, ze owulacja jest tyle, ze tabletka powoduje, ze kobieta nie
zajdzie zaplodnieniu

8. Data: 2002-11-06 23:39:04

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "/jaro" <j...@p...pl> wrote in message

> Myslalem, ze owulacja jest tyle, ze tabletka powoduje, ze kobieta nie
> zajdzie zaplodnieniu

to moze czas zapoznac sie z dzialaniem srodkow antykoncepcyjnych...
polecam www.antykoncepcja.pl

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

9. Data: 2002-11-07 07:38:59

Temat: Odp: ZAPOMNIANA TABLETKA!!!!
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WALDIM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqc94a$ibb$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "O.K." <o...@w...pl> napisał w wiadomości

Waldim, ciekawa jest Twoja polemika z OK i Jaro, ale jestem ciekawa Twojego
zdania (odpowiedzi) na moje pytanie zawarte w pierwotnej info.

Pozdrawiam, Ania

10. Data: 2002-11-10 16:46:59

Od: "Monika Małecka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje jest proste - czy istnieje duże prawdopodobieństwo, że sprawa się
> skomplikuje poprzez nieplanowaną ciążę. Dodam, że tabletki przyjmuję od
>Raczej nieduże.
Gosia

do lekarzy
Jak sprawdza się węzły chłonne?