ZDRADA POLACY, ZDRADA...

1. Data: 2009-02-24 09:57:21

Temat: ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!

Twierdzenie, że zgoda na akcesję do UE była także akcesją do EURO jest
zwykłym kłamstwem. Nawet akcesja do UE nie dotyczyła uczestnictwa w
tym tworze jakim jest UE obecnie, a tym bardziej jakim będzie po
sfałszowaniu traktatu lizbońskiego w drugim "referendum irlandzkim".

Wszyscy biorący udział w pracach i działaniach w w/w zakresie z mocy
polskiej, obowiązującej konstytucji są zdrajcami i podpadają pod
zdradę stanu i najwyższy wymiar kary (choć w wykonastwie zawieszony -
odwiesić zawsze można).

Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
powieszenia zdrajców.

2. Data: 2009-02-24 10:34:40

Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> POPIS I LEWIZNA
> Zbierajcie wywiady i wypowiedzi zdrajców - one wystarczą do skazania i
> powieszenia zdrajców.

Żyjesz jak łańcuchowy burek ujadający na przechodniów zza płotu.
A już inne psy biegające bez kagańców i smyczy doprowadzają cię
na krawędź śmierci z uduszenia własnym łańcuchem.

I żebyś nie myślał: jestem jak najdalszy od polityki i tematu wątku.

piotr

3. Data: 2009-02-24 11:04:31

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!
Ogrody są wolne pd polityki. A tak ma marginesie, moherku, pomyśl co
wypisujesz. O jakiej zdradzie piszesz?

4. Data: 2009-02-24 20:44:33

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> POPIS  I  LEWIZNA  NA  SIŁĘ  WPYCHAJĄ  POLSKĘ  DO  STREFY  EURO !!!

Co za debil tu sie trafiL?

5. Data: 2009-02-24 23:37:31

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I żebyś nie myślał: jestem jak najdalszy od polityki i tematu wątku.

Nie popisuj się.;-)

6. Data: 2009-02-25 02:38:00

Od: Bądź Zdrów <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> POPIS I LEWIZNA NA SIŁĘ WPYCHAJĄ POLSKĘ DO STREFY EURO !!!
>
> Twierdzenie, że zgoda na akcesję do UE była także akcesją do EURO jest
> zwykłym kłamstwem. Nawet akcesja do UE

Jurek, ty się chyba DDT nawdychałeś.

7. Data: 2009-02-26 09:55:07

Od: "Marta T." <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bądź Zdrów" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jurek, ty się chyba DDT nawdychałeś.

On żyje jeszcze w średniowieczu.

8. Data: 2009-02-26 23:06:57

Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

-------

Czlowieku, idz ponownie do lekarza - zapisal ci za mocne lekarstwa.

9. Data: 2009-02-28 11:58:45

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie skąd wy się bierzecie z takimi pogladami.

10. Data: 2009-02-28 12:07:34

Od: "Marcopolo" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

groman <g...@o...eu> napisał(a):

> Ludzie skąd wy się bierzecie z takimi pogladami.

Autor wątku nudzi się okrutnie bo zima i nic do roboty NI MA...
Nie po raz I-wszy i nie ostatni- z takiej frustracji wpada do ...matni
(??..)

> Użytkownik "zonda" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

Kran kropelkowy?
Kubik drewna