ustalono już czego to bedzie rok?

1. Data: 2009-02-16 21:33:30

Temat: ustalono już czego to bedzie rok?
Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

trochę nie czytałem...
więc co to będzie - rok pingwina?

moon

2. Data: 2009-02-16 21:53:50

Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:33:30 +0100, Moon napisał(a):

> trochę nie czytałem...
> więc co to będzie - rok pingwina?
>
> moon

Kretaaaaaa......

3. Data: 2009-02-16 22:28:24

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kretaaaaaa......

oj kreta jak nic
SJS

4. Data: 2009-02-16 22:44:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 23:28:24 +0100, SJS napisał(a):

> oj kreta jak nic
> SJS

Już tu kandydaturę kreta ktoś wczesniej poddał.
Tak, czy inaczej - kretowisko na kretowisku u mnie. Pod śniegiem nie widać
- nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

5. Data: 2009-02-16 23:31:21

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc co to będzie - rok pingwina?

Nie, rok cudów.

6. Data: 2009-02-16 23:46:15

Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Kretaaaaaa......

słuchajcie, nowalijki...
rok kreta, o ile pamiętam JUŻ BYŁ:)
moon

7. Data: 2009-02-17 00:59:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2009 00:46:15 +0100, Moon napisał(a):

> słuchajcie, nowalijki...
> rok kreta, o ile pamiętam JUŻ BYŁ:)
> moon

A bo to jeden?
;-)
Ten jest znowu :-D

8. Data: 2009-02-17 10:45:26

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

> [...]
> - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
> Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

Dlatego zapobiegawczo od dwoch miesiecy kupuje na potege
solary odstraszajace i inne urzadzenia na baterie.

W zeszlym roku zadzialo skutecznie. Tylko ze za szybko sie popsuly
i jak sie popsuly na jesien to krety zrobily sobie slodka zemste. :)

Dlatego tez powtykam z 20 solarow do ziemi i zaden kret w tym
roku nie bedzie dla mnie straszny. :)

9. Data: 2009-02-17 11:32:09

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" wrote ...

> Dlatego tez powtykam z 20 solarow do ziemi i zaden
> kret w tym roku nie bedzie dla mnie straszny. :)

A jak to działa? Kret widzi takie "zimnoniebieskawe" światełko i daje
nogę z obrzydzenia?
Moje krety to ślepaki (wkopały się do piwnicy) i na nie to nie
zadziała ...
A.

10. Data: 2009-02-17 12:06:39

Od: "skrybaogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> trochę nie czytałem...
> więc co to będzie - rok pingwina?

Rok kreta już był i nie może się powtórzyć. Amen.
W ubiegłym roku starszyzna nie ogłosiła konkursu na patrona grupy i okazało
się, że był to rok kędzierzawości liści brzoskwini i wszelakiego parcha.
Zatem był to rok parszywy.
Ten rok ze względu na obfitość śniegu i sporą wilgotność na wiosnę ma szansę
być rokiem szarej pleśni i zarazy ziemniaczanej.
Zatem będzie to rok pleśni i zgnilizny.
Nadzieja w grupowym, dorodnej postury chemicznym Ali. Co zamiast niedostępnego
już dla szeregowych działkowiczów Euparenu?
Ratuj Dirko bo ciemność widzę. Widzę ciemność.
:-))

Pozdrawiam pogodnie

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW