chore kaktusy

1. Data: 2009-02-13 15:49:56

Temat: chore kaktusy
Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktoś pomoże w zidentyfikowaniu chorowy. Na kaktusach i sukulentach mam
takie małe białe kropki jakby meszku. Zdjęcia rzuciłem na
http://picasaweb.google.com/stclaus25/ChoreKaktusy?f
eat=directlink.

Ktoś wie co to i czym to zwalczyć? Szkoda mi roślinek a widze ze zaczeło mi
sie to przenosic na sukulenty kaktusopodobne

Dzieki za pommoc

Janusz

2. Data: 2009-02-13 15:57:41

Temat: Re: chore kaktusy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktoś pomoże w zidentyfikowaniu chorowy.

Wełnowce

3. Data: 2009-02-14 10:47:41

Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wełnowce

Dziękuję za pomoc. Mam środek na welnowce - Tarcznik substralu w formie
brykietu. Czy to przy tak zaawansowanym ataku da rade czy użyć coś jeszcze?
i co najważnisze czy użyć cos ekstra lub inaczej jako ze to są kaktusy i
sukuletny?

Dzieki za pomoc

stclaus

4. Data: 2009-02-14 22:24:28

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i co najważnisze czy użyć cos ekstra lub inaczej jako ze to są kaktusy i

Actellic 50 EC w stężeniu 0,1% lub Mospilan. Zabieg opryskiwania należy
powtórzyć dwu-trzykrotnie, w siedmiodniowych odstępach.

5. Data: 2009-02-15 07:04:31

Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> Actellic 50 EC w stężeniu 0,1% lub Mospilan. Zabieg opryskiwania należy
> powtórzyć dwu-trzykrotnie, w siedmiodniowych odstępach.

Dzięki. Ide zakupic i po walczyć

Pozdrawiam

Janusz

6. Data: 2009-02-23 14:04:11

Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> Actellic 50 EC w stężeniu 0,1% lub Mospilan. Zabieg opryskiwania należy
> powtórzyć dwu-trzykrotnie, w siedmiodniowych odstępach.

Witam,

Udało mi sie wreszcie dostac Mospilan (podobno Actellic wycofano) Czy to
jest napewno Ok? bo na etykiecie nic nie ma o wełnowcach?

Z góry dziękuje za pomoc

stclaus

7. Data: 2009-02-24 09:10:52

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gnuach$q4b$1@news.onet.pl StClaus
<s...@a...pl> napisał(a):

> Udało mi sie wreszcie dostac Mospilan (podobno Actellic wycofano)
> Czy to jest napewno Ok? bo na etykiecie nic nie ma o wełnowcach?

Hejka. Mospilan jest preparatem systemicznym (układowym) i też bez
problemu powinien zwalczać wełnowce. Ale jest chyba coś lepszego -Provado
Plus AL - małe opakowanie i w postaci aerozolu.
Pozdrawiam poręcznie Ja...cki

8. Data: 2009-02-24 13:43:54

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> problemu powinien zwalczać wełnowce. Ale jest chyba coś lepszego -Provado
> Plus AL - małe opakowanie i w postaci aerozolu.

Czy masz ten środek przetestowany na czymś czy też to wiedza książkowa.
Jeśli przetestowałeś to na czym , z jakim skutkiem, ile Provado kosztuje.?
Ja moje przędziorki i inną gadzinę zwalczam Mospilanem. Dobry bo nie
śmierdzący i nie trujący dla ludzi ;-) ale w przypadku przędziorków efekty
nie są zadowalające i chętnie spróbuję coś lepszego. Te cholerne przędziory,
nawet po 4 opryskach odradzają się jak feniks z popiołów. Miałem śliczną
Chamedorę - już nie mam. Żałuję, że nie ma Actelica, śmierdział nieludzko,
był trujący nawet dla ludzi, ale gadzina nie miała z nim żadnych szans.

Antoni Broniak

9. Data: 2009-02-24 14:57:15

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:go0tjs$3q9$1@news.onet.pl Antoni.Broniak
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy masz ten środek przetestowany na czymś czy też to wiedza
> książkowa. Jeśli przetestowałeś to na czym , z jakim skutkiem, ile
> Provado kosztuje.?

Hejka. Nie zajmuję się ani testowaniem przetestowanych środków ochrony
roślin, ani nimi nie handluję.
Pozdrawiam hobbystycznie Ja...cki
PS Actellic nie został całkowicie wycofany.

10. Data: 2009-02-24 17:51:50

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości news:go0tjs$3q9$1@news.onet.pl Antoni.Broniak

> Hejka. Nie zajmuję się ani testowaniem przetestowanych środków ochrony
> roślin, ani nimi nie handluję.

Rozumiem, zachwalasz środek na podstawie reklamy bądź informacji producenta.
Wiedza czysto teoretyczna nie sprawdzona.
Ja tam wolę jedną opinię użytkownika, od 10 stron tekstu reklamowego.

> PS Actellic nie został całkowicie wycofany.

Wiem, tylko jest z nim coś dziwnego. Niby nie wycofany, ale praktycznie nie
do kupienia. Mnie się przynajmniej nie udało.

--
Pozdrawiam empirycznie
Antoni Broniak

ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW
pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów
Projektowanie ogrodów w przeglądarce
Brazowe liscie bluszczu
Sianie trawy