Marsz ku wyzwoleniu konopi

1. Data: 2009-02-13 17:18:17

Temat: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak co roku mam zaszczyt zaprosić was na Manifestacje Pro
Legalizacyjna - Marsz ku Wyzwoleniu Konopi!Przez pryzmat minionych lat
zapamiętaliśmy was jako sympatyków HempLobby,aktywistów, palaczy,
zwolenników legalizacji konopi, bądź osoby w inny sposób popierające
zdrową i efektywną politykę narkotykową, dlatego też chcemy
poinformować Was, iż już zaczęliśmy przygotowania do następnej edycji
naszej imprezy. 23 maja o godz: 15:00 na ulicach miasta Warszawa
całego świata odbędzie się Marszu Wyzwoleniu Konopi - parada
legalizacyjna rozpoczynająca się pod Pałacem Kultury i Nauki. Tego
dnia mieszkańcy na całym świata spotykają się, by przekazać wszystkim
pokojowe przesłanie: "obowiązujące restrykcyjne prawo w stosunku do
marihuany trzeba zmienić". Marsz organizowany jest przez
odpowiedzialnych, dorosłych ludzi, którzy domagają się respektowania
praw człowieka i zrównaniem statusu alkoholu, konopi i papierosów.
Celem manifestacji nie jest namawianie do palenia, lecz pokazanie
panującej wśród elit rządzących hipokryzji, oraz faktu, że palacze
marihuany są przyjaznymi ludźmi z poczuciem humoru, których nie trzeba
się bać, a którzy za swój świadomy wybór wtrącani są do więzień i
traktowani jak przestępcy. Chcemy, aby społeczeństwo zaakceptowało i
respektowało prawo do używania i hodowli konopi.

6 lat temu,12 Kwietnia, pod Sejmem RP zasialiśmy symboliczne ziarna
konopi, czym oficjalnie rozpoczęliśmy batalię o zmiany prawa
narkotykowego. Starania te trwają do dziś dnia,lecz na horyzoncie
zaświtało już zielone światło: nie możemy zaprzepaścić danej nam
szansy.

Do aktywowania sie, dążenia do zmian, ruszenia tylka, wrzucam troche z
archiwum jak w czesniej bylo w 2008, 2007 oraz dla tych co nie byli,
aby uwierzyli w w jednosci sila, ktora tworze mase ludzi. Przyjdz i
zacznij domagac sie zmian.

http://www.youtube.com/watch?v=UJ68wscVICk

http://www.youtube.com/watch?v=Iar3NRj6BVU

Jak co roku inauguracją Marszu Wyzwolenia Konopi jest Otwarta Pestka
oraz info dotyczace w/w inicjatywy

Po raz kolejny inicjatywa Wolne Konopie organizuje Wielki Open Seed, w
którym rozda wielu polskim rolnikom pestki od innych polskich
Breederów i rolników. Czyli nareszcie łopaty w dłoń i szykujemy nasze
tajne spoty. Taak czy to nie jest piękne jak każdy rolnik dba o swoje
rośliny? Jak chce, aby rosły jak najlepiej, czy nie jest piękne to, że
martwi się o nie czy wiatr nie połamał czy jakieś zwierze nie pożarło
naszych roślin albo czy ktoś przypadkiem nie odkrył naszego małego
ogródka? Jest piękne to, że możemy się cieszyć dzięki tej akcji
naszymi prywatnymi zbiorami możemy zebrać znakomitej jakości zioło,
które wyrosło dzięki ciężkiej pracy naszych rąk i cieszyć się jego
smakiem, który odzwierciedla nasze starania. Oczywiście wiele pestek
po prostu się zmarnuje trafiając do nieodpowiednich ludzi, którzy nie
umieją się z nimi obchodzić, lecz dla niektórych będzie to pierwszy
udany outdoor. Biorąc udział w akcji po raz kolejny naprawdę odkryłem
ogromne znaczenie Otwartej Pestki jako akcji społecznej. To jest
akcja, dzięki której polscy rolnicy nie będą musieli czekać w
nieskończoność szukać uczciwych sprzedawców oraz potajemnie konsumowac
materiału niewiadomego pochodzenia z wszelkiej maści domieszkami.
Powinniśmy, dlatego podjąć starania, aby najwięcej osób mogło
zaopatrzyć się w nasionka z OP jak również propagandę która jest
związana ze zmiana naszego prawa do wolnosci wyboru, wyboru który
razem podejmujemy, a który razem w zwartych szeregach prezentujemy na
Marszu Wyzwolenia Konopi .
Akcja ta to akt solidarności polskich rolników tego, że się wspieramy
nawzajem, że nie pozostajemy wobec siebie obojętni, że chcemy, aby
inni też mogli! Jest to między innymi także czysty obraz panującego
chaosu w naszym prawie, Pokazuje to jak ważna jest dla naszego kraju
depenalizacja. Bo przecież zapewne wielu nieodpowiedzialnych rolników
uprawiających na własny użytek może pójść do więzienia za to, że
nikomu nie robi krzywdy i za znikomą szkodliwość społeczną. Nikomu z
was tego nie życzę z całego serca, bo to najgorszy scenariusz, który
może się wydarzyć potajemnemu plantatorowi. Zachęcam wszystkich gorąco
do Udziału w ogólnopolskiej Akcji Rolnicy Rolnikom Podzielcie się
swoimi pestkami! A inni podzielą się z wami!:)

zapraszamy do zapisow na forum rolnika http://otwartapestka.info/forum
dzial inicjatywa wolne konopie, poszukuj swoich swiadomych dzialan

Aktywuj sie na glupote

poczatek zaczyna sie od pestki, nasiona konopi ona daje plon, jak
rowniez jest poczatek korzenia, ktory wskazuje skad pochodzimy i gdzie
powinnismy szukac zmian

Chesz sie aktywowac ! Znajdz swoj okreg i zacznij propagowac !

Jeśli nie wiesz pd czego zaczac, przeslij te informacje do swoich
znajomych, marsz swoja strone internetowa/forum, zamiesc info o tych
inicjatywach ! Zadaj soebie pytanie, Co ja wlasciwie zrobilem tej
sprawy ?
A moi przyjaciele maja za to wyroki. Glupota wladzy swoja droga, ale
brak swiadomosci konsumentow osobna droga.
Dopoki reka systemu bedzie nas ganiac, doputy swiadomosc uzytkownikow
nie dorosnie, z razem moga kopnac system w dupe. jest nas tylko
conajmniej 3 000 000, czy tak wiele, aby kazdy zasial ziarno
pozytywnych zmian. tak nie wielu, a jak wiele moze zdzialac...
Tak nie wiele mozna zrobic, a tak wiele mozna pomoc ! Jesli kazda
osoba to sobie uswiadomi, bedziemy sila, ktora wywalczy swoje zmiany !
Dorzuc swoj punkt aktywnosci, przekaz to info dalej, spalajac jointa,
ta informacje przeslal bys do conajmniej 10 uzytkownikow, nie rob tego
wyslij do 3, do trzech takich, ktorzy, by zrobili takie samo cos jak
ty, czyli przeslali do kolejnych swoich trzech przyjaciol, zasiejmy
polske cala, niech wiedza, ze mamy zielone swiatlo.

jesli posiadasz serwis, zamiesc ta informacje na nim lub link
odnoszacy sie do tej inicjatywy

wiecej info naszych serwisach

www.wolnekonopie.pl
www.spliff.pl
www.otwartapestka
myspace.com/wolnekonopie
forum.otwartapestka.info

2. Data: 2009-02-13 18:23:10

Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moi przyjaciele maja za to wyroki.

Po co ćpasz?Przecież możesz zrobić 100 litrów wina i masz
trzy razy przyjemność-robiąc,częstując,pijąc.
Właściwie ćpanie jest lepsze,krócej żyją degustatorzy.
mirzan

3. Data: 2009-02-13 19:09:17

Od: c...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Przez owo ćpanie, oraz - nie lubię teorii spiskowych,
ale może coś w tym jest - intrygi DuPonta (nylon)
zabroniona jest uprawa genialnego źródła odnawialnego
w cyklu jednorocznym surowca np. na papier,
coś w rodzaju roślinnego Kevlaru.

4. Data: 2009-02-14 01:58:56

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 19:23, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> Po co ćpasz?Przecież możesz zrobić 100 litrów wina i masz
> trzy razy przyjemność-robiąc,częstując,pijąc.
> Właściwie ćpanie jest lepsze,krócej żyją degustatorzy.
> mirzan

Lepiej dobieraj słowa, trawke się pali a nie ćpa.
Nie pije wódki anie temu podobnych rzeczy (od czasu do czasu piwo) bo
widze jak wyglądają ludi wychodzący z różnego rodaju knajp i klubów,
często są wynoszeni. Pozatym mój ojciec jest alkoholikiem lezzy teraz
w szpitalu, dlatego wole konopie niż alko.
Popieram c...@b...pl konopia ma wiele zastosowań, wiele bardzo
pozytywnych. Jej spożywanie tak samo jak alkohol powinno być rozsądne
i odpowiedzialne. tylko dlaczego ludiz mogą pić na umór a ja muszę się
bać zapalić ze za chwile nadjedzie radiowóż i sprawdzą mi co mam w
kieszeniach? dlaczego?

5. Data: 2009-02-14 09:04:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko dlaczego ludiz mogą pić na umór a ja muszę się
> bać zapalić ze za chwile nadjedzie radiowóż i sprawdzą mi co mam w
> kieszeniach? dlaczego?

Właśnie dlatego,że jesteś w stanie zadawać takie pytania.Gdybyś nie miał
przypalonego mózgu,nie proponowałbyś ludziom kilkusetkilometrowaj podróży
celem protestowania w interesie narkomanów.Społeczeństwo ma prawo bronić się
przed zagrożeniami.
mirzan

6. Data: 2009-02-14 09:53:43

Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celem protestowania w interesie narkomanów.Społeczeństwo ma prawo bronić

Regułą jest to, że najwięcej krzyczą Ci , co nigdy nie spróbowali nawet
zapalić.
Rozumiem, że palenie papierosów jest jak najbardziej akceptowalne i godne
polecenia. Palacz tytoniu nigdy nie był , nie jest i nie będzie narkomanem,
a już napewno nie osobą uzależnioną. Picie szklaneczzki albo dwóch winka, to
też nic złego. Najbardziej złe i niedobre rzeczy to te co zabrania prawo.
Dziwne, że inni wiedzą co jest dla innych dobre. A patologie rodzinne
różnego rodzaju to zapewne przez palenie trawki powstają.

7. Data: 2009-02-14 11:01:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwne, że inni wiedzą co jest dla innych dobre. A patologie rodzinne
> różnego rodzaju to zapewne przez palenie trawki powstają.

Owszem,wiem co dla mnie i dla innych dobre.Dobre jest nie spotkać na drodze
pijanego albo naćpanego kierowcy.Złe, to spotykanie takich.
mirzan

8. Data: 2009-02-14 13:22:29

Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem,wiem co dla mnie i dla innych dobre.Dobre jest nie spotkać na
> drodze
> pijanego albo naćpanego kierowcy.Złe, to spotykanie takich.
> mirzan

Nie popieram używania jakichkolwiek używek, ale jakoś nie spotkałem
agresywnych ludzi po jednym joincie, ale po jednym piwie to już spotkałem. A
po 4 piwach to juz prawie pewniak, że moze być agresywny.

Pozatym, widzę po twoich wypowiedziach, że nieodróżniasz ludzi którzy
zapalili trawkę od ludzi którzy zażywają narkotyki. Urodziłem się w mieście
gdzie narkomani byli na porządku dziennym i nikogo ich widok nie dziwił, ale
nigdy z ich powodu znacząco nie ucierpiałem, poza paroma wyłudzeniami
drobnych pieniędzy. Ja to bym się bardziej bał pijanych, bo to chyba
najgorszy element.

9. Data: 2009-02-14 16:48:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozatym, widzę po twoich wypowiedziach, że nieodróżniasz ludzi którzy
> zapalili trawkę od ludzi którzy zażywają narkotyki.

Również nie odróżniam ludzi,którzy piją drinka a pijącymi alkohol
przed jazdą samochodem.
Po co protestować w sprawie konopi,nawet nie wymieniając i ch ważnych
właściwości leczniczych,skoro w każdym lesie możesz nazbierać legalnie
muchomorów i masz odlot niczym Ikar.Albo zasiać wogrodzie maczek kalifornijski,
albo jakiś leonorus.Bardzo lubie dyskusję z ćpunami,argumenty nmają bardzo
mocne,jak ekstra mocne bez filtra.
mirzan

10. Data: 2009-02-14 18:39:20

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:
>(...)
> Po co protestować w sprawie konopi,

Wszystkie takie zakazy są złe. Służą wyłącznie lewym handlarzom.
W niczym nie wpływają na zmniejszenie liczby narkomanów,
jak i prohibicja dawno temu nie wyeliminowała alkoholizmu.
Każdy ma prawo marnować sobie zdrowie w ulubiony sposób :>
Co oczywiście nie znaczy, żeby chciało mi się manifestować
w obronie konopi, chociaż roślinka całkiem dekoracyjna ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW
pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów
Projektowanie ogrodów w przeglądarce
Brazowe liscie bluszczu