Genetyka

1. Data: 2009-02-19 11:11:39

Temat: Genetyka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowił zrobić sobie przerwę na papierosa i wyszedł na zewnątrz.

I wtedy się spotkali.

Kornik patrzył na ponętne ciało Komarzycy, a ta, obrzucała

zaciekawionym spojrzeniem jego muskularne ciało

-Bzzz bzzz... -Szepnęła Komarzyca

-Bezy bezy -odparł Kornik.

To była miłość od pierwszego bzyknięcia. Kochali się jak szaleni,

nie przejmując się niczym. Plotka z szybkością błyskawicy rozeszła

się po łące.

I wtedy zaczęły się trudności. Świat stanął im naprzeciw.

Postanowili zalegalizować związek.

Rodziny odwróciły się od nich, a znajomi nie chcieli już ich znać.

Zostali wyklęci, odrzuceni od reszty społeczeństwa.

Niedługo pózniej urodziło się dziecko...

Potwór

zrodzony z krwiopijcy Komarzycy i niestrudzonego drążyciela Kornika.

Poczwara, przed którą wszyscy będą uciekać.

- Dziecko, które tylko rodzice będą kochać....

Z kołyski swymi złośliwymi oczkami spoglądał na rodziców....=

Tak narodził się...

* ...KOMORNIK*

2. Data: 2009-02-19 15:39:37

Temat: Re: Genetyka
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 12:11, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
>
>   - Dziecko, które tylko rodzice  będą kochać....
>
>   Z kołyski swymi złośliwymi oczkami spoglądał na rodziców....=

I wszyscy zobaczyli u niego pejsy - jedni zwykłe inni wirtualne.
A jego ssawka była wielkości narządzia słoniowego.
Och - szepnęła Królowa Kopca, jak ja mu zrobię loda?

3. Data: 2009-02-20 08:26:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rudy kocur z trudem przebijajacy sie przez zaspy, z wysilkiem odrywajac
swoje zmrozone dupsko od lodu krzyczy na cale gardlo:

- No i kur ..wa gdzie?! Pytam was - gdzie jest ta pier .. na wiosna, do ku ..
wy nedzy? Co za poje .. ny kraj?! Gdzie dziewczyny, przebisniegi,
swiergolenie skowronkow?! Chocby cwierkanie wrobli, chocby krakanie wron -
gdzie to kur .. wa wszystko jest?! A odwilz kiedy wreszcie przyjdzie? Snieg
z nieba napie .. la jakby ich tam w gorze poje ...lo ! Niby ponoc wiosna
juz jest, kur .. a - lgarstwo i oszustwo na kazdym kroku, kur .. a !!

A ludzie slyszac kocie krzyki usmiechaja sie do siebie i mowia lagodnie:
- Slyszysz jak sie drze? Wiosna idzie... Kotow nie oszukasz...

4. Data: 2009-02-20 11:03:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 09:26, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> A ludzie slyszac kocie krzyki usmiechaja sie do siebie i mowia lagodnie:
> - Slyszysz jak sie drze? Wiosna idzie... Kotow nie oszukasz...

Kot popatrzył na usmiechających się gapiów pomny marcowych legend
i westchnął ciężko, co ja zrobiłem tej E., że pozbawiła mnie
klejnotów? I zapłakał, ale ludzie w jego płaczu nie usłyszeli kociego
orgazmu...

5. Data: 2009-02-20 15:35:11

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> - No i kur ..wa gdzie?! Pytam was - gdzie jest ta pier .. na wiosna, do ku
..
> wy nedzy? Co za poje .. ny kraj?! Gdzie dziewczyny, przebisniegi,

A u mnie przebiśniegi już kwitną. Rozpaczliwie przedzierają się przez
zaspy... :)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski

6. Data: 2009-02-20 16:55:50

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rudy kocur z trudem przebijajacy sie przez zaspy, z wysilkiem odrywajac
> swoje zmrozone dupsko od lodu krzyczy na cale gardlo:

Myślałem, że na tej grupie za literata robi tylko Johnny, ale jak widać
talentów ci u nas dostatek.
Brawo Mirzan, świetne teksty. Uśmiałem się ze śmiechu jak pszczoła.
Nie wiem czy to przypadek, czy też zadziałało któreś z praw Murphy'ego ale
dzisiaj rano zrobiłem zdjęcie jakby na zamówienie do drugiego tekstu.
Ilustrowane opowiadanie wysyłam Mirzanowi na priva.

Antoni Broniak

7. Data: 2009-02-20 20:27:52

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> - Dziecko, które tylko rodzice będą kochać....
>
> Z kołyski swymi złośliwymi oczkami spoglądał na rodziców....=

Panslavisty?

8. Data: 2009-02-20 20:30:06

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałem, że na tej grupie za literata robi tylko Johnny, ale jak widać
> talentów ci u nas dostatek.

Kolejny cud?

9. Data: 2009-02-20 21:16:45

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wszyscy zobaczyli u niego pejsy
>
> Panslavisty?

Owszem,teksty te dostałem od kolegi z Izraela.
Na ogół,ten kto jest łysy stara się dorobić teorię,że jego fryzura jest lepsza
od tego co ma czuprunę bądź pejsy.
Masz do do apteczki po tabletki.
mirzan

10. Data: 2009-02-20 22:51:41

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 22:16, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> Owszem,teksty te dostałem od kolegi z Izraela.
> Na ogół,ten kto jest łysy stara się dorobić teorię,że jego fryzura jest lepsza
> [...]

Nie jestem mośkiem. A mnie interesuje polityka i moja Ojczyzna, co tak
pięknie określił Dmowski:

Jestem Polakiem i polskie są moje sprawy.

Jak ogrodnik zajmuję się szkodnikami. Nie niszczę pożytecznych roślin.

ustalono już czego to bedzie rok?
co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi