Modlitwa to dobre lekarstwo

51. Data: 2002-10-14 11:27:15

Temat: Re: Modlitwa to dobre lekarstwo
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> wrote in
<anv9al$t7t$1@news.tpi.pl>:

>Moim zdaniem przedstawiony problem najlepiej ilustrują dwa przysłowia
>ludowe:
>
>1. Strzeż się leków i lekarzy, a Bóg zdrowiem cię obdarzy...
>
>2. Kto na śmierć chory, temu nie pomogą doktory...
>
>Nie ma to jak mądrości ludowe: krótkie toto ...i celne.

Zniknales astmatykow, cukrzykow, dystrofikow, chorych na raka, z bypassami
i setki tysiecy innych, ktorzy zyja dzieki medycynie :))

pozdrawiam
Radek T.

52. Data: 2002-10-14 11:27:17

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> wrote in <3...@c...pl>:

>O jakim spamie piszesz Pan ? Moze warto sprawdzic definicje spamu :->
>Wydawalo mi sie ze autor watku _wyraznie_ WYJASNIL w jakim celu
>przyslal te informacje i jaki "ma w tym interes"

To jest jednak spam, religijny i promujacy jakis produkt.

>I teraz slowko od siebie. Dziekuje Ci MKARWAN (brawo gawelek) za te
>teskty, za informacje ze sa ksiazki, ktore moga sluzyc w terapii innej
>niz li tylko medyczna. Za podpowiedzi jak Byc i jak Zyc. A przed

Takie ksiazki sa szkodliwe, ile osob zmarlo bo nie podjelo kuracji rakowej,
bo naczytalo sie podobnych rewelacji?
>wszystkim za Twoje opanowanie w rozmowie. Ty, jak ja kiedys umiesciles
>lustro w ktorym ponownie zobaczyc moglem oszolomstwo, chamstwo,

Andrzej czemu bronisz tego oszoloma? Wyjezdza z jakims pseudonaukowym
belkotem, nie podaje metodologii, powoluje sie na jakies anonimowe cuda.
>zacietrzewienie i wiele prymitywu - tu specjalne uklony w strone
>marksity JC - (w mysleniu, zachowaniu, odbieraniu swiata i wiary...)

Nina Liedtke, Nina Liedtke, Nina Liedtke ;))) Mimo sympatii do Ciebie, nie
moge zaakceptowac Twojej agresji w stosunku do JC, acha nie rozumiem co ma
marksizm do tej dyskusji.
>... niby elity ale jednak elyty ISON.
>
>Jeszcze raz dzieki i nie zrazaj sie tymi inwektywami. Sila i uznanie
>jest z pracy dla innych

szczegolnie na Powazkach ;)

sarkastycznie
Radek

53. Data: 2002-10-14 11:46:53

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

------------------------
> Zniknales astmatykow, cukrzykow, dystrofikow, chorych na raka, z bypassami
> i setki tysiecy innych, ktorzy zyja dzieki medycynie :))
------------------------
Prawda. Bo pewnie cytowana przeze mnie "mądrość gminna" zawarta w p.2 nie
ich dotyczy... :)))
A tak na serio, to ja żyję póki co, wbrew wysiłkom medyków, ale to już inna
bajka, bo po pierwsze: przypadek chyba nie nagminny, a poza tym taka była
widać wola Opatrzności...

Zdrówka (życzenie lecz nie toast!)

Zbig A Gintowt

54. Data: 2002-10-14 12:01:53

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" wrote:

> [...]
ruje_sie_wiara.htm

> Oj, ktory przepis? Zauwaz, ze podal linka, to miesci sie w "wolnosci do
> cytowania".

Zauweaz ze na tamtej stronie (co zreszta przestawilem jako dowod na
"przestepstwo" ze :

Š 2002 Nowy Pompon wszelkie prawa zastrzeżone redakcja • reklama •
kontakt

Co tlumaczy sie na : bez zgody autorow nie do rozpowszechniania a wiec
nie wolno zrobic : chop do schowka, chyc ze schowka i ... wkleic do
listu i poslac na grupe. mozna ale wowczas gdy ma sie pisemna
(najczesciej) zgode autorow tekstu. Oczywiscie jak zwykle teoretuzuje i
( na potrzeby dyskusji) przebrawiam "problem" no ale w koncu jestesmy na
grupie dyskusyjnej (choc temat troche NTG i OT).
Zauwaz Radku jaki pojawia sie tu problem prawny. Autor wcale nie musi
chciec rozpropagowywac w sieci swoich , tu akurat kalumni, szyderstw
(pamfletu ?), wcale moze tego nie chciec . Chocby dlatego ze np, i taka
by byla jego linia obrony, ze moglby byc przez SH do Sadu podany za ...
wiadomo. wiadomo ze SH nie mowi(nie czyta) po polsku, zapewne nie
nawiguje po polskich zasobach sieciowych ale ... Usenet ... ti to sie
moze szybciutko rozejsc i moze sie zrobic afera ze ...w Polsce napadaja
na osoby Z niepelnosprawnoscia, ze cos tam, ze cos tam, Z igly moga sie
zrobic widly, ba afera na skale swiatowa . ;-)

Wystarczyl link i Perla moglby spac spokojnie a tak ... moga chlopa ;-)
zamknac za rozpowszechnianie tzw tresci ;-)

> Dobrze, ze wrociles na grupe :)

Na razie, na chwile . Wkurzylem sie (ech, ten JC, czy musi miec tyle
zolci i tyle czasu pamietac cos co jest jedynie drobiazgiem (przy
nieskonczonosci tragedii ludzkich) przy tym co moga miec (i maja !) inni

...a i o rocznicy wypadalo wspomniec. Chcialem by sie milo zrobilo.

Jak widzisz dzialam alergicznie na niektorych (uklony panie Aluk)

Szkoda bo tyle jest jeszcze do zrobienia ... :(

serdecznie pozdrawiam

A.A.

55. Data: 2002-10-14 12:26:33

Temat: ZLO i spuer zlo (bylo Re: Modlitwa to dobre lekarstwo
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" wrote:

> To jest jednak spam, religijny i promujacy jakis produkt.

Ale po pierwsze "spamer" nie mial w tym zadnego interesu (wiec coz to za
spam ?)

Po drugie "produkt" zawieral tresci mogace sluzyc uczestnikom tej grupy

Po trzecie w koncu nie ma zadnego znaczenia czy byly to tresci religijne
czy np o wielkosci napletka i eskimosow ;-)

> Takie ksiazki sa szkodliwe, ile osob zmarlo bo nie podjelo kuracji rakowej,
> bo naczytalo sie podobnych rewelacji?

Ile ? A ilu pomoglo ? Tak mozemy zdewauowac kazda terapie. Pisalem w tym
watku o moich kontaktach z "guslarzami", uwazasz zem zatracil instynkt i
... czegokolwiek zaniechalem. czy pamietasz nasze dysputy na temat
nadziei ? Mnie one dawaly wiele (a chyba nie jestem przyglupem), dawaly
swiatlo w tunelu, nadzieje, szanse . Zwykle pogaduchy z bratem w
chorobie ! Czujesz to ?!

Dlatego'm zabral glos w obronie. Dlategom'm promowal dzien Papieski i
zacytowal fragmenty z Jego nauki, to wlasnie, czesto pojawiajajce sie
tam slowo "nadzieja"

> Andrzej czemu bronisz tego oszoloma?

Hm. cosik za ostro jak na moj gust. Nawet nie troche. Czy doczytales ze
to NASZ brat w niedoli (chorobie) ?

> Wyjezdza z jakims pseudonaukowym
> belkotem,

???? Ja czytalem tylko relacje ludzi ktorym modlitwa pomogla inaczej sie
poruszac (wcale nie fizycznie)
Gdzie mamy ten pseudonaukowy wowod. Wybacz ale zbyt dlugo siedzialem w
nauce, zbyt wiele mam za soba dociekan naukowych ze potrafie dostrzec
naukowosc a tym bardziej odroznic ja od pseudonaukowosci.

Chcesz filozofie wstawic w ramy metod naukowych ? Ciekawe jak Ty to
sobie wyobrazasz ? :)

> nie podaje metodologii, powoluje sie na jakies anonimowe cuda.

Zauwaz ze On tylko dal nam podpowiedz. Zauwaz ze do niczego nie
namawial.

Powiedz mi czy slyszales cokolwieczek na temat metodologi badania
zjawisk (?) z pogranicza filozofii ?

> Nina Liedtke, Nina Liedtke, Nina Liedtke ;)))

:) A kysz, akysz :))

> Mimo sympatii do Ciebie, nie moge zaakceptowac Twojej agresji

??? Nie przesadzasz ? Od razu agresji ? Dzis wyjasnilem o co mi chodzi,
robi z siebie wala, to rownie dobrze moge powiedziec ze jest marksita.
Rownie niezrozumiale, jak widac to dla tego pana.

> w stosunku do JC, acha nie rozumiem co ma
> marksizm do tej dyskusji.

juz wiesz ?

> szczegolnie na Powazkach ;)

Mam nadzieje ze nie nie mowisz o TYCH Powazkach o ktorych, jak mi sie
wydaje, nie za bardzo mozna sobie zartowac (wymieniac nazwy w jakims
niezrozumialmy celu). Masz jakies uwagi co "do pracy dla innych" ?

Wybacz moze nie zrozumialem ...

A.A.

PS Marksisci tez pytali o definicje ZLA ;-) i robierali je na atomy.
Czy widac je ? Czy samkuje ? czy w lozku to jest samo zlo czy tez super
zlo ? itd itd Przepraszam ze szydze ale sam rozumiesz. No prymitywniej
nie mozna juz (bylo) pytac ? Tylko nie pytaj "dlaczego" ;-)

56. Data: 2002-10-14 17:03:19

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

>Ale po pierwsze "spamer" nie mial w tym zadnego interesu (wiec coz to za
>spam ?)

Potem podal link i cene, to jest spam.

>Po drugie "produkt" zawieral tresci mogace sluzyc uczestnikom tej grupy

Raczej powinien pisac na misc.paranauki.

>Po trzecie w koncu nie ma zadnego znaczenia czy byly to tresci religijne
>czy np o wielkosci napletka i eskimosow ;-)

Istotne, bo NTG to czesto synonim spamu.

>Ile ? A ilu pomoglo ? Tak mozemy zdewauowac kazda terapie. Pisalem w tym

Samowyleczenia raka sa rzadsze niz rezygnacje z terapii na rzecz ziolek.
> [...]
>nadziei ? Mnie one dawaly wiele (a chyba nie jestem przyglupem), dawaly
>swiatlo w tunelu, nadzieje, szanse . Zwykle pogaduchy z bratem w

Co innego nadzieja, co innego szarlataneria, nie mam nic przeciwko
guslarzom, poki nie zaczna ubierac sie w piorka naukowe.

>Dlatego'm zabral glos w obronie. Dlategom'm promowal dzien Papieski i
>zacytowal fragmenty z Jego nauki, to wlasnie, czesto pojawiajajce sie
>tam slowo "nadzieja"

Ok, czynisz to jednak bez zadecia pseudonauk.

>???? Ja czytalem tylko relacje ludzi ktorym modlitwa pomogla inaczej sie
>poruszac (wcale nie fizycznie)

Ja znam takich ludzi, mkarwat pisal o "naukowym" potwierdzeniu na
skutecznosc modlitwy, to jest pseudonaukowy belkot jak wol ;)
>Gdzie mamy ten pseudonaukowy wowod. Wybacz ale zbyt dlugo siedzialem w
>nauce, zbyt wiele mam za soba dociekan naukowych ze potrafie dostrzec
>naukowosc a tym bardziej odroznic ja od pseudonaukowosci.

To jak nazwac rzekome badania, ktore potwierdzaja skutecznosc modlitwy?
Nawet nie podal metodologi, opisu grupy badawczej, o rozkladzie, grupie
kontrolnej nawet nie wspominajac.

>Chcesz filozofie wstawic w ramy metod naukowych ? Ciekawe jak Ty to
>sobie wyobrazasz ? :)

Odwrociles kolejnosc, to on pierwszy chcial filozofie wstawic w ramy
naukowe, temu protestuje :))

>Zauwaz ze On tylko dal nam podpowiedz. Zauwaz ze do niczego nie
>namawial.

Namawial, trudno inaczej nazwac cytowanie ustepow z ksiazki i podawanie
linkow, gdzie kupic.

>Powiedz mi czy slyszales cokolwieczek na temat metodologi badania
>zjawisk (?) z pogranicza filozofii ?

Niczym sie nie rozni od popperologi i pozniejszych epigonow, trudno mowic o
metodologii, kiedy powoluje sie na ontologicznie niezbadanego Boga.
Twierdzen filozofii sie nie dowodzi i pisze to z punktu widzenia osoby,
ktora wiecej czyta o filozofii.

>:) A kysz, akysz :))

Oj nie powiem kto w stosunku do niej byl zacietrzewiony :)

>??? Nie przesadzasz ? Od razu agresji ? Dzis wyjasnilem o co mi chodzi,
>robi z siebie wala, to rownie dobrze moge powiedziec ze jest marksita.
>Rownie niezrozumiale, jak widac to dla tego pana.

Bo ja jestem polmarksista, dlatego bawi mnie uzywanie Marksa jako obrazy :)

>juz wiesz ?

Tepym musisz wyjasnic dokladniej, takze mnie ;)
>PS Marksisci tez pytali o definicje ZLA ;-) i robierali je na atomy.
>Czy widac je ? Czy samkuje ? czy w lozku to jest samo zlo czy tez super
>zlo ? itd itd Przepraszam ze szydze ale sam rozumiesz.

Ale zlo to marksisici rozbierali na atomy, znacznie pozniej niz ojcowie
kosciola i inni akwinaci :)

Radek

57. Data: 2002-10-14 17:52:48

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> teksem zezwolenia na poslugiwanie sie nim poza oryginalnym adresem WWW
> gdzie jak latwo zauwazyc zamieszczono uwage o prawach autorskich

Może prawo do czytania też jest zastrzeżone?

Takie zastrzeżenia to oni mogą sobie wsadzić gdzieś. :-)

USTAWA
z dnia 4 lutego 1994 r.
o prawie autorskim i prawach pokrewnych

(Dz. U. z dnia 23 lutego 1994 r.)
(sprost.: z 1994, Nr 43, poz. 170, zm. z 1997 r. Nr 43, poz. 272 i Nr 88,
poz. 554, z 2000, Nr 53, poz. 637)

Rozdział 1
Przedmiot prawa autorskiego

Art. 4. Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego:
1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty,
2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i symbole,
3) opublikowane opisy patentowe lub ochronne,
4) ***proste informacje prasowe.***

--
Pozdrawiam.
Perła

58. Data: 2002-10-14 19:43:20

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

a...@i...org.pl (algraf) wrote in <002701c271b6$e6503d40$8a3c4cd5@ppp>:

>Witam,

>Rozmowa na tematy wiary z osoba niewierzaca jest mniej wiecej rowna
>rozmowie z osoba niewidoma od urodzenia - na tematy kolorow, slonca,

Nie do konca zgadzam sie z Twoja analogia, rozmowa to wymiana pogladow i
moze byc prowadzona w kazdej konfiguracji.
>krajobrazow, itp. Czy mozemy rowniez dobrze poznac piekno muzyki, mowy,
>inne odglosy otaczajacego nas swiata - kiedy jestesmy od dziecinstwa
>nieslyszacy ? To sama osoba zainteresowana musi bardzo, bardzo chciec

Podobnie osoba wierzaca jest pozbawiona urokow bycia ateista.
>zrozumiec to co nie widzialne, nieslyszalne, inne - co wiecej, musi
>zaufac osobie ktora jej naucza, ze ta mowi prawde (co jest najwiekszym
>problemem).

I to wiekszym niz myslisz, bo czestokroc ateizm laczy sie z niewiara w
istnienie kryterium prawdy, ot naprzyklad w moim przypadku.

pozdrawiam
Radek T.

59. Data: 2002-10-14 20:03:07

Temat: Re: Re[2]: Modlitwa to dobre lekarstwo
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl (Piotr M :) wrote in
<1...@p...onet.pl>:

>2) co do dialogu z niewierzącym widzisz uważam osobiście ze akurat
>dialog z niewierzącymi ma głeboki sens, bo jesli jest prowadzony sposób

Dialog=wymiana pogladow?
>równorzędny a tylko wtedy można mówić o dialogu otwiera obie strony na
>prawdę.

A co z niewierzacymi w jedna prawde? :)

pozdrawiam
RT

60. Data: 2002-10-15 04:53:08

Temat: Re[4]: Modlitwa to dobre lekarstwo
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We poniedziałek 14 października 2002 o 22:03:07 Można było na grupie przeczytać :

Witaj szanowny Rados=B3aw?=

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl