Re: Modlitwa to dobre lekarstwo

From: r...@n...pl (Radosław Tatarczak)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Modlitwa to dobre lekarstwo
Date: Mon, 14 Oct 2002 11:27:17 +0000 (UTC)

Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> wrote in <3...@c...pl>:

>O jakim spamie piszesz Pan ? Moze warto sprawdzic definicje spamu :->
>Wydawalo mi sie ze autor watku _wyraznie_ WYJASNIL w jakim celu
>przyslal te informacje i jaki "ma w tym interes"

To jest jednak spam, religijny i promujacy jakis produkt.

>I teraz slowko od siebie. Dziekuje Ci MKARWAN (brawo gawelek) za te
>teskty, za informacje ze sa ksiazki, ktore moga sluzyc w terapii innej
>niz li tylko medyczna. Za podpowiedzi jak Byc i jak Zyc. A przed

Takie ksiazki sa szkodliwe, ile osob zmarlo bo nie podjelo kuracji rakowej,
bo naczytalo sie podobnych rewelacji?
>wszystkim za Twoje opanowanie w rozmowie. Ty, jak ja kiedys umiesciles
>lustro w ktorym ponownie zobaczyc moglem oszolomstwo, chamstwo,

Andrzej czemu bronisz tego oszoloma? Wyjezdza z jakims pseudonaukowym
belkotem, nie podaje metodologii, powoluje sie na jakies anonimowe cuda.
>zacietrzewienie i wiele prymitywu - tu specjalne uklony w strone
>marksity JC - (w mysleniu, zachowaniu, odbieraniu swiata i wiary...)

Nina Liedtke, Nina Liedtke, Nina Liedtke ;))) Mimo sympatii do Ciebie, nie
moge zaakceptowac Twojej agresji w stosunku do JC, acha nie rozumiem co ma
marksizm do tej dyskusji.
>... niby elity ale jednak elyty ISON.
>
>Jeszcze raz dzieki i nie zrazaj sie tymi inwektywami. Sila i uznanie
>jest z pracy dla innych

szczegolnie na Powazkach ;)

sarkastycznie
Radek