ZLODZIEJE

1. Data: 2006-11-01 07:31:13

Temat: ZLODZIEJE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oddajcie moje dziecko!

2. Data: 2006-11-01 08:38:42

Temat: Re: ZLODZIEJE
Od: "-=Elwood=-" <e...@s...wytnij.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał:
> oddajcie moje dziecko!

Słuchaj no niespełniony impotencie, odpierdziel się wreszcie od tej grupy. Żygac
sie chce kiedy wchodząc poczytać posty na pl.rec.kuchnia widzę nick Panslavista.
Znajdź sobie grupę odpowiedająca Twoim zainteresowaniom, albo załóż nową. A z
kuchni won!
Wielu moich znajomych ze mną włącznie od pojawienia się tu Ciebie, przestało
regularnie wchodzić na tę grupę.
Jeśtes Pan jak wrzód na dupie.
Bez wyrazów szczunku

-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

3. Data: 2006-11-01 08:45:51

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@s...wytnij.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> załóż nową. A z kuchni won!
> Wielu moich znajomych ze mną włącznie od pojawienia się tu Ciebie,
> przestało regularnie wchodzić na tę grupę.

gdybyś się nie odzywał to by nie miał z kim rozmawiać

4. Data: 2006-11-01 08:54:25

Od: "-=Elwood=-" <e...@s...wytnij.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał:
> gdybyś się nie odzywał to by nie miał z kim rozmawiać

OK, ale już mi sie nie chce otwierać tej grupy, mając świadomość że co drugi
post będzie od tego obrażającego wszystkich matoła.

-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

5. Data: 2006-11-01 09:44:56

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Elwood=- napisał(a):
> OK, ale już mi sie nie chce otwierać tej grupy, mając świadomość że co
> drugi post będzie od tego obrażającego wszystkich matoła.

A nie możesz ustawić sobie filtrów? Ja ustawiłam już dawno i jedyne
kiedy go widzę, to gdy różne osoby mu odpowiadają, a ja przypadkowo
kliknę na ten post. Oprócz tego - dla mnie - grupa wygląda już normalnie
(prawie) :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2006-11-01 16:36:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> kiedy go widzę, to gdy różne osoby mu odpowiadają, a ja przypadkowo
> kliknę na ten post. Oprócz tego - dla mnie - grupa wygląda już normalnie

ale nie wszędzie można ustawić filtry- w pracy chociażby wolę nie wrzucać
grup do ałtluka, i zamiast relaksu w czasie lanczu, kiedy to koncypuję co
upichcić w najbliższym czasie, wpadają mi w oczy jego i jakichś pokręconych
uczniów wypociny...

h.

7. Data: 2006-11-01 17:20:38

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grup do ałtluka, i zamiast relaksu w czasie lanczu, kiedy to koncypuję co
> upichcić w najbliższym czasie, wpadają mi w oczy jego i jakichś

jedyny sposob to nie odpowiadac mu. kazda odpowiedz to pozywka dla trolla.
to nakreca tego debila.

8. Data: 2006-11-02 08:01:39

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

> pokręconych
>
> jedyny sposob to nie odpowiadac mu. kazda odpowiedz to pozywka dla trolla.
> to nakreca tego debila.

a mi się wydaje, że on żyje w innym świecie. Kiedyś miałam go za jakąś
ciekawostkę, powiew wesołego dekadentyzmu, ale serio, obawiam się o gościa -
takich pierdół nie pisze zdrowy człowiek.
Za to bezczelność, z jaką wtłacza nam swoje śmieci powoduje już tylko
skrajne zniesmaczenie.

h.

9. Data: 2006-11-02 08:11:45

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

Witam Pani Haniu!

Spokojnie, zdrowy, zdrowy, ale nie konformista.

Pozdrawiam!

Panslavista

10. Data: 2006-11-02 09:53:20

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Żygac
> sie chce kiedy wchodząc poczytać posty na pl.rec.kuchnia widzę nick
**Moja rada: W Autlook Express
Narzędzia-Reguły wiadomości-Grupy dyskusyjne-
Reguły grup dyskusyjnych-Nowa reguła(kiedy w polu od znajduje sie
Panslavista.W innych podobnie.
Mnie ulżyło.

I medycyna bezsilna..
W kupie...