ZSSE Spinellego staje się faktem.

1. Data: 2022-05-08 11:09:30

Temat: ZSSE Spinellego staje się faktem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu rozpoczęła się ,,Konferencja o Przyszłości Europy" (CoFoE) - to
tylko pozorowana otwartość. Dzisiaj oceny potwierdzają się. Kompleksowa
reforma Unii Europejskiej - rzekomo upragniona przez samych Europejczyków -
to stara idea centralnie zarządzanej federacji. Zagrożenie dla suwerenności
Polski w UE nigdy nie było tak wielkie.
Tydzień temu wiceprzewodniczący ,,Konferencji o Przyszłości Europy" Guy
Verhofstadt ogłosił, że Konferencja ,,zatwierdziła radykalną przebudowę Unii
Europejskiej: koniec jednomyślności, zniesienie prawa veta, unijna armia,
ponadnarodowe listy wyborcze i wiele więcej". Choć należący do
europarlamentarnej ,,Grupy Spinellego" Verhofstadt otwarcie mówi, że jest
zwolennikiem stworzenia ,,Stanów Zjednoczonych Europy" to przyjęta w ramach
CoFoE wizja wspólnoty przypomina bardziej Związek Socjalistycznych Republik
Europejskich, w którym państwa wchodzące w skład federacji są bezsilne
wobec szkodliwych decyzji unijnej większości.

Czas opuścić to towarzystwo.
Poczekajmy do jutra. Jutro może już niczego nie będzie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-05-08 22:42:47

Temat: Re: ZSSE Spinellego staje się faktem.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2022 o 11:09, XL pisze:
> [...]
> to stara idea centralnie zarządzanej federacji. Zagrożenie dla suwerenności

Suwerenności? Czyli czego?
Bezkarnego łamania prawa, gnębienia i dojenia obywateli przez kastę
fanatyków religijnych z mokrymi snami o potędze i władzy totalitarnej?
Sprzedawania państwa watykanowi?

Nareszcie.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

3. Data: 2022-05-08 22:53:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Bezkarnego łamania prawa, gnębienia i dojenia obywateli przez kastę
> fanatyków religijnych z mokrymi snami o potędze i władzy totalitarnej?

Łeb ci za to kiedyś ogolimy.

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Sp...j do swych idoli ze STASI, zanim ci w Polsce łeb ogolimy.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-05-09 10:36:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2022 o 22:53, XL pisze:

> Łeb ci za to kiedyś ogolimy.

Wy? Czyli kto?
Groźby wysyłasz z własnej inicjatywy, czy to jakaś zorganizowana akcja?

> Sp...j do swych idoli ze STASI, zanim ci w Polsce łeb ogolimy.

https://spidersweb.pl/plus/2020/09/rosyjskie-trolle-
dezinformacja-wybory-fake-news

https://antyweb.pl/trolle-rosyjskie-atak-na-corke

https://spidersweb.pl/2022/03/instagram-przypomnij-h
aslo-rosyjskie-trolle-jak-rozpoznac.html

"Nie ma już żadnych złudzeń co do tego, iż Rosja od lat aktywnie zabiega
o to, by polskie społeczeństwo było podzielone. Fejkowe konta w social
media, które podsycają negatywne emocje i sieją dezinformacje, jeszcze
dwa tygodnie temu wygadywały bzdury na temat szczepień, a teraz zmieniły
retorykę."

"Takimi czerwonymi flagami, czyli sygnałami, że coś jest nie tak,
powinny być przede wszystkim obecność wielu cyfr w nicku, wspominanie o
rasizmie na polsko-ukraińskiej granicy oraz powoływanie się na słynne
"kuzynki" oraz "informacje z pierwszej ręki". Do tego dochodzą
wspomnienia o Wołyniu i bezpodstawne krytykowanie poczynań Unii
Europejskiej oraz NATO."

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/rosyj
skie-trolle-polska-dezinformacja-hejt

"Podczas gdy uwaga skupia się wokół treści prorosyjskich, nie należy
zapominać, że cel propagandzistów bywa wyrażany niebezpośrednio.
Wychwalanie Rosji i krytyka Ukrainy to tylko jedna z metod."

https://geekweek.interia.pl/internet/news-uwazajcie-
na-prorosyjskie-trolle-probuja-nas-sklocic-z-ukrai,n
Id,5907897

"Eksperci biją na alarm, że większość kont, na których pojawiają się
takie fałszywe wiadomości dotychczas służyły również do rozsiewania
treści antyszczepionkowych i prorosyjskich. Wiele z nich również neguje
zbrodniczą działalności Rosji na Ukrainie."

https://www.money.pl/gospodarka/rosjanie-zalewaja-na
s-dezinformacja-a-my-to-lykamy-oto-dlaczego-67460699
06958944a.html

https://www.money.pl/gospodarka/rosyjska-dezinformac
ja-mamy-w-polsce-pozytecznych-idiotow-67411586738160
64a.html

"Jesteśmy zalewani dezinformacją. Konta, które szerzyły
antyszczepionkowe treści w żaden sposób nie były zwalczane, teraz
zaczęły szerzyć treści antyukraińskie. Tego typu operacji trzeba się
spodziewać więcej."

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

przy śniadaniu (o: dnia siódmego :o)