Za duzo internetu (kompa)?

1. Data: 2003-02-27 16:20:20

Temat: Za duzo internetu (kompa)?
Od: " kopeer" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne grupowiczki i grupowiczow!
chcialbym zasiegnac porady; otoz, wydaje mi sie ze glownie od siedzenia przy
kompie jak i pewnie z przemeczenia mam since pod oczami (podkrazone)
jak z tym najlepiej walczyc?
z gory dziekuje za porade (-:

kopeer

-- reklama --
www.biustonosz.com

1. Data: 2003-02-28 12:05:48

Temat: Re: Za duzo internetu (kompa)?
Od: Edyta z Łodzi <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kopeer napisał:
> [...]
> chcialbym zasiegnac porady; otoz, wydaje mi sie ze glownie od siedzenia przy
> kompie jak i pewnie z przemeczenia mam since pod oczami (podkrazone)

polecam krople do oczu ze świetlika- są one własnie na przemęczenie ja
nie miałam cieni ale oczy strasznie szczypały teraz mam spokój
Edyta

1. Data: 2003-02-28 12:19:39

Od: "m&m" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kopeer" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przy
> kompie jak i pewnie z przemeczenia mam since pod oczami (podkrazone)

Najlepiej odejść od komputera i się nie przemęczać :)))
pozdrawiam,

1. Data: 2003-02-28 12:36:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m&m" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Najlepiej odejść od komputera i się nie przemęczać :)))

W niektorych przypadkach moze to zaowocowac zwolnieniem z pracy, hehe :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Synergie STOP
Borowina
czas i checi
czas i chęci (sorry, nie widze poprzedniego mojego listu)
peeling