czas i chęci (sorry, nie widze poprzedniego mojego listu)

1. Data: 2003-02-27 14:43:04

Temat: czas i chęci (sorry, nie widze poprzedniego mojego listu)
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

czesc Grupowiczki i Grupowicze! ;)
M. ze Szczecina z tej strony.

Podobnie jak kolezanki wypowiadajace sie w watku "slomiany zapal",
najczesciej mam ten wlasnie rodzaj zapalu. Popierany on jest przez mocne
postanowienia z gatunku "od jutra", "od pierwszego", "od nowego roku"
itp. Poza tym, czasem szkoda mi czasu na "urode", choc wiem ze powinnam
iles tam czasu jednak wygospodarowac.
Moge Was poprosic o krotkie wynurzenia na Wasz temat?

1. W jaki sposob dbacie o figure i kondycje (co robicie i jak czesto, np. na
tydzien)
2. Ile czasu poswiecacie rano, ile wieczorem na pielegnacje urody, i co sie
sklada na te pielegnacje?
3. Czy duzo $ Was to kosztuje?

z gory dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam bardzo serdecznie

misiasta