Ząb mleczny

1. Data: 2004-08-19 07:39:01

Temat: Ząb mleczny
Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy leczyć zęby mleczne??
Córka od jakiegoś czasu cierpi z powodu zęba mlecznego,
była kilka razy u szkolnej dentystki, ale ta uparcie twierdzi,
że mleczaków się nie leczy.
Czy nie będzie tak, że od tego chorego mleczaka próchnica
rozprzestrzeni się na inne zęby (stałe)?

Pozdrawiamy

Magda i Weronika

2. Data: 2004-08-19 08:54:00

Temat: Re: Ząb mleczny
Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zęby mleczne się leczy. Próchnica z ząbków mlecznych jak najbardziej może
przeniesć się na zawiązki zęba stałego.

Radzę zmienić dentystę. A swoja drogą to ciekawe, że są jeszcze tacy, którzy
twierdzą, że zębów mlecznych się nie leczy...

Pozdrawiam,
Monika.

3. Data: 2004-08-19 08:57:33

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście, że mleczaki się leczy. Zmieńce dentystę.

4. Data: 2004-08-19 09:29:15

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> oczywiście, że mleczaki się leczy. Zmieńce dentystę.

Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi,
utwierdziłyście mnie w moim przekonaniu, że tak właśnie powinno być, jak
piszecie.
W szkole jest dentystka, dlatego córka chodziła do niej,
bo to i blisko i nie trzeba czekać długo na wizytę,
no i nie prywatnie.
Widzę jednak, że będę musiała iść prywatnie.

Pozdrawiamy

Magda i Weronika

5. Data: 2004-08-19 16:47:00

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-08-19 16:48:21

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
którzy
> twierdzą, że zębów mlecznych się nie leczy...

leczy się z niewłaściwej poety np. białego pieczywa czyż nie tak?

7. Data: 2004-08-19 16:49:30

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-08-19 21:41:19

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie było o leczenie zębów mlecznych, a nie o przyczyny próchnicy. A jesli
uważasz, że próchnica z zębów mlecznych nie przenosi się na zawiązki zębów
stałych to jesteś w wielkim błędzie.
Monika.

9. Data: 2004-08-19 22:18:29

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: X...@1...42.231.152 ,
której nadawcą było Monika <n...@h...com> zostało napisane:

> Pytanie było o leczenie zębów mlecznych, a nie o przyczyny próchnicy.
> A jesli uważasz, że próchnica z zębów mlecznych nie przenosi się na
> zawiązki zębów stałych to jesteś w wielkim błędzie.

daj linka do jakichs artykulow, bo to co piszesz jest ciekawe wielce...
(znaczy to o przenoszeniu prochnicy z mleczakow na stale zeby...)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

10. Data: 2004-08-20 07:22:06

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Lekarzem nie jestem, więc w spory wdawać się nie będę. Ale mam półtoraroczne
dziecko. Przy okazji wizyt lekarskich odwiedzamy też regularnie stomatologa,
który ogląda jego ząbki. To właśnie on twierdzi, że zęby mleczne wymagają
szczególnej ochrony, bo zaniedbanie ich może prowadzić do kłopotów z zębami
stałymi. Nie wiem, czy to ciekawe czy nie, ale mam bardzo dobrego
stomatologa, do którego chodzę od lat i jestem bardzo zadowolona z jego usług
i skoro on twierdzi, że właśnie tak MOŻE być, to mu wierzę.
Zresztą jesli chodzi o ząbki mojego syna to ostrożności i dbałości o nie dla
mnie nigdy nie za wiele.

Pozdr.,
Monika.

co zrobić z zatkanym uchem?