Zabawa w skojarzenia

1. Data: 2005-08-24 15:30:23

Temat: Zabawa w skojarzenia
Od: "Piotr 'Zenobius' Baranowski" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Jestem tu nowy, wiec witam cala grupe ;-)

A przy okazji proponuje mala zabawe.. niektorzy nazywaja to burza
mozgow, jest to tez mapa mysli, czy po prostu gra w skojarzenia. Mi sluzy to do
rozbijania wiekszych rzeczy na skladowe. Moze sluzyc wielu rzeczom :-) a
jednoczesnie genialnie pobudza mozg do myslenia - pobudza polaczenia miedzy
neuronami.

http://rozbijnakawalki.zeno.pl tutaj znajduje sie strona, na ktorej jest prowadzona
cala gra/zabawa :-)

Mysle, ze moze sie spodobac ludziom, szczegolnie tym, ktorzy lubia wyciskac z glowy
pomysly :-)

Pozdrawiam
Zenobius

2. Data: 2005-08-24 20:53:24

Temat: Re: Zabawa w skojarzenia
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr 'Zenobius' Baranowski" <z...@z...pl> napisał w
wiadomości news:Xns96BCB20B3B0E0zenobiuszenopl@193.110.122.97..
.
> [...]
> rozbijania wiekszych rzeczy na skladowe. Moze sluzyc wielu rzeczom :-) a
> jednoczesnie genialnie pobudza mozg do myslenia - pobudza polaczenia

co za absurd! :-/

pp

3. Data: 2005-08-24 21:00:27

Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co za absurd! :-/

raczej abstrakcja ;-)

--
Pozdrawiam lub tez nie...
Piotr 'Zenobius' Baranowski

Nienawidzę własnych rodziców.
Nienawidzę własnych rodziców.
Re: Psychologia naukowa a taplanie się w bagnie humanistyki
wreszcie jadę na wakacje!
Roznice