wreszcie jadę na wakacje!

1. Data: 2005-08-23 21:44:51

Temat: wreszcie jadę na wakacje!
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zleciały już 2 miesiące wakacji, pogoda się psuje, a Paulinka właśnie teraz
wyjeżdża na wakacje (cud, że w ogóle wyjeżdża) :) Chciałam powiedzieć Wam
"Do następnego poczytania", gdyż przez jakiś czas mnie tu nie będzie...choć
ostatnio też rzadko tu bywałam - z powodu nieratowników, niebarmanów i
cieniów przeszłości... to tak w skrócie :)
Pozdrawiam Was gorąco!
Nietoperek

P.S. Jakbyście tęsknili to szukać mnie w Świnoujściu :)

2. Data: 2005-08-23 21:47:37

Temat: Re: wreszcie jadę na wakacje!
Od: n00b <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> [...]
> Pozdrawiam Was gorąco!
> Nietoperek
>
> P.S. Jakbyście tęsknili to szukać mnie w Świnoujściu :)

ok juz jade

3. Data: 2005-08-23 21:58:49

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n00b" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> ok juz jade

Wiesz, ja wyjeżdżam za jakieś 20 min, więc mogę po Ciebie wstąpić :) po co
masz tracić na bilet?? :P
Nietoperek

4. Data: 2005-08-23 22:24:18

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zleciały już 2 miesiące wakacji, pogoda się psuje, a Paulinka właśnie
> teraz [...]

Paulinka ??? Ja myślałem że Paula to od Pelagi - poważnie mówię. Miałem
znajomą Pelagię i wszyscy mówili na nią Paula.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2005-08-24 00:18:13

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Paulinka ??? Ja myślałem że Paula to od Pelagi - poważnie mówię. Miałem
> znajomą Pelagię i wszyscy mówili na nią Paula.

"-Pani Pelagio czy pani jeszcze moze?
-No peeewnie.
-Czy pani jeszcze moze nam powiedziec."

czy jakos tak to szlo.